Moja wolność

401. Data: 2009-08-10 15:31:55

Temat: Re: Re: Moja wolność
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> A tego to nie wiem. Marysia Jasia?

Po inną nazwą - nazwą trawa, zielsko czy marycha. Jak sądzę, żródłowa
(nazwa
pochodzi z Hiszpanii).

--
Pozdrawiam - Aicha

402. Data: 2009-08-10 17:32:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po inną nazwą - nazwą trawa, zielsko czy marycha. Jak sądzę, żródłowa
> (nazwa
> pochodzi z Hiszpanii).

Z Hameryki. Ale nie ma kastanietów i czerwonej spódnicy. :-)))

La Gitana - Cyganka, może Stoika...

403. Data: 2009-08-10 18:07:53

Temat: Re: Moja wolność
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Tak piszesz jakby wina leżała po Jej stronie. A to Wam trzeba dużo
> (chyba) czasu żeby ją zrozumieć.. Na dzień dzisiejszy, niestety jest
> między większością z Was a XL-ką zbyt duża różnica intelektualna.. na
> waszą niekorzyść.

Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby wiekszość chciała jej dorównać. :)

michał

404. Data: 2009-08-10 18:47:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 12:10:06 +0200, Panslavista napisał(a):

> !?La gitana?!

Lha ghithanha.

405. Data: 2009-08-10 18:51:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 13:56:06 +0200, jadrys napisał(a):

> I to jest moim zdaniem prawda - wierzą we wszystko co piszesz tylko im
> głupio to przyznać..

Mnie zastanawia własnie, co też ja TAKIEGO piszę, żeby w to aż trudno było
uwierzyć...

406. Data: 2009-08-10 18:52:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 14:00:51 +0200, jadrys napisał(a):

> Oj przepraszam - miałem na myśli tylko was "Margaretha"... Was Qro nigdy
> bym się nie ważył posądzić o zarozumiałość..

Oni Qra są bardzo a bardzo sympatyczni, choć i owszem, zgryźliwi jak
cholera :-DDD

407. Data: 2009-08-10 18:53:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 15:09:26 +0200, michal napisał(a):

> Jakieś dwa lata już jej doradzamy i nic. Myślę, że jeszcze z 1998 potrzeba.

Doradzajcie. Póki żywota. Wolność jest. Szkoda tylko, bo zamiast d.g.
założyć i doradzać liczniejszemu gronu, doradzacie za darmo i to tylko
jednej klientce...

408. Data: 2009-08-10 18:54:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 15:14:01 +0200, michal napisał(a):

> Opowiemy o Miłości! :DDD

...w publicznym szalecie.

409. Data: 2009-08-10 19:04:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 20:07:53 +0200, michal napisał(a):

> Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby wiekszość chciała jej dorównać. :)

Przestań myśleć niższymi strefami, to sobie wyobrazisz...

410. Data: 2009-08-10 19:28:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> ...w publicznym szalecie.

Skoro tak traktujesz tę grupę, to nic tylko współczuć (nam, czytelnikom).

--
Pozdrawiam - Aicha

Homosie w akcji
Z SCP