Moje podejscie do zdrady :)

1. Data: 2002-06-22 13:58:42

Temat: Moje podejscie do zdrady :)
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nie jestem domoroslym psychologiem (zebyscie mi nie nawrzucali)..

Z obserwacji (czyt. z zycia wziete):

1) zona, maz, kochanek (zony ;).

Zona kocha meza, maz kocha zone.. zona kocha kochanka, kochanek tylko
zaspokaja swoje potrzeby seksualne i ew. jest zauroczony.

Maz wie o kochanku i jest szczesliwy,ze jego zona jest szczesliwa, ze moze
zaspokajac swoje zadze, ktorych maz nie jest w stanie jej dac (zakrecone ale
inaczej sie nie da :) z takich,czy innych powodow.

2) narzeczona, narzeczony, kochanka (narzeczonego ;).

ona kocha jego, on kocha (teoretycznie) ja, jednak zanim powie sakramenckie
TAK, zdradza swoja przyszla z kochanka.
ona nie wie o kochance, kochanka nie wie o jego przyszlej.

-------------
Ad 1) Wszyscy sa szczesliwi i zadowoleni z zycia, nikomu nie dzieje sie
krzywda (emocjonalna,psychiczna?), wszyscy maja powyzej 30. (poza kochankiem).
nikt nikogo nie oszukuje,sprawa postawiona jasno.
-Brak akceptacji spoleczenstwa.-

Ad 2) Pozornie wszyscy sa szczesliwi: on spelnia swoje najskrytsze sexualne
pragnienia z kochanka, ona nie wiedzac,ze on ma narzeczona robi sobie
nadzieje,ze bedzie miala wspanialego faceta, narzeczona zyje w
nieswiadomosci i jest szczesliwa,ze ma swojego jedynego.
Hmm. trudno mi powiedziec co na to nasze spoleczenstwo,ale w wiekszosci
przypadkow jakie mialem okazje obserwowac w swoim zyciu konczylo sie tak:
- pierwsza "dostawala" kochanka ("na pewno go kusila!")
- potem dostawalo sie facetowi ("no co mial biedak zrobic, skoro tamta go
kusila ?", "co za swinia! tak przed oltarzem ?")
- na koncu obrywala narzeczona ("slepa jakas! nie umiala faceta za morde
trzymac!", "na pewno mu nie dawala tak jakby tego chcial").
W tym przypadku takze wszyscy maja powyzej 30.
-----

Co o tym sadzicie z psychologicznego punktu ?
Nie bede pytal czy to jest normalne, czy nie jest.(bo to oczywiste,ze jest
:P)
Wielu kwesti nie ujalem (np. ew. zalamania psychicznego narzeczonej) aby
uproscic i skrocic swoj post :)

Ps. Ludzie potrafia zaskakiwac ;)

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-06-22 15:54:08

Temat: Re: Moje podejscie do zdrady :)
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w wiadomości
..

> Co o tym sadzicie z psychologicznego punktu ?
> Nie bede pytal czy to jest normalne, czy nie jest.(bo to oczywiste,ze jest
> :P)

Oczywiście że NIE jest !:)

> Wielu kwesti nie ujalem (np. ew. zalamania psychicznego narzeczonej) aby
> uproscic i skrocic swoj post :)
>
> Ps. Ludzie potrafia zaskakiwac ;)

Nooo...... ;)
Zwłaszcza ci, którzy uważają, że to normalne.
E.

1. Data: 2002-06-22 18:43:19

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2002 17:54:08 +0200, EvaTM napisał/napisała:
> Oczywiście że NIE jest !:)

Jest, jesli spojrzec z ich punktu widzenia ;P

> Nooo...... ;)
> Zwłaszcza ci, którzy uważają, że to normalne.

No wlasnie. Czym jest norma ?
1) Normą spoleczna jest: zalozenie rodziny i "produkcja" potomstwa w celu
przedluzenia gatunku. (mooocno upraszczajac)
2) Dlaczego norma nie jest: bycie w szczesliwym zwiazku i spelnianie sie w roli
(zony,kochanki)/(kochanka)/(szczesliwego meza, ktory uszczesliwia zone) :)

2 nie wyklucza 1 ;)

Ps. Jesli ktos uzna post za niezgodny z tematem grupy, niech wezmie moja
psychike pod lupe ;))))

1. Data: 2002-06-22 18:57:36

Od: "OSI" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2) Dlaczego norma nie jest: bycie w szczesliwym zwiazku i spelnianie sie w
roli
> (zony,kochanki)/(kochanka)/(szczesliwego meza, ktory uszczesliwia zone) :)

ja proponuje przejsc cos takiego a dopiero potem sie zastanawiac dlaczego to
nie jest norma - gwarantuje, ze jesli byloby to cos prawdziwego to staniesz
sie prawdziwym obronca tradycyjnych form wspolzycia miedzyludzkiego

OSI

1. Data: 2002-06-22 19:35:09

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2002 20:57:36 +0200, OSI napisał/napisała:
> [...]
> nie jest norma - gwarantuje, ze jesli byloby to cos prawdziwego to staniesz
> sie prawdziwym obronca tradycyjnych form wspolzycia miedzyludzkiego

Nie czytales uwaznie mojego 1 postu :
"Z obserwacji (czyt. z zycia wziete)"
^^^^^^^^^^^^^^

Jesli nadal nie dotarlo to przez pol roku bylem wlasnie w TAKIM ukladzie :)

Ps. I co z Twoimi gwarancjami sie stalo ? :P

Ps2. Z innej beczki. Mam swoje zdanie i poglad na kazdy temat. Staram sie
nikogo nie potepiac i NIE skreslac od razu starajac sie NA SILE wsadzic do
jakiejs wspolnej szuflady/normy.
Wychodze z zalozenia,ze kazdy z nas jest inny i nie zawsze kazde
postepowanie musi byc zgodne z norma, ogolnie przyjeta.

Ps3. czekam z niecierpliowscia Twojej reakcji :)))

1. Data: 2002-06-22 22:00:12

Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety i tak pewnie nie maja uczuc...

1. Data: 2002-06-22 23:36:51

Od: "Maryla" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kobiety i tak pewnie nie maja uczuc...

a co maja kobiety? moze nie wiem co posiadam lub jakie mam braki
pozdrawiam :-)

1. Data: 2002-06-23 00:58:40

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jun 2002 01:36:51 +0200, Maryla napisał/napisała:
> a co maja kobiety? moze nie wiem co posiadam lub jakie mam braki
> pozdrawiam :-)

hehehe :)
Braki ? Nie masz tego co faceci maja :P

Ps. Jak ja lubie uogolnienia ;)

1. Data: 2002-06-23 11:18:47

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaspokajac swoje zadze, ktorych maz nie jest w stanie jej dac (
> 2) narzeczona, narzeczony, kochanka (narzeczonego ;).

itd. itd. Czy to jakiś scenariusz do telenoweli wenezuelskiej?
Broń Panie Boże - nie oglądam takich z przyjemnością.
Isia

1. Data: 2002-06-23 11:41:28

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jun 2002 13:18:47 +0200, isia napisał/napisała:
> itd. itd. Czy to jakiś scenariusz do telenoweli wenezuelskiej?

Niestety nie, samo zycie. W telenoweli kochanek zabilby meza w celu
"swobodnej prokreacji z jego zona i zagarnieciu majatku" ;)

> Broń Panie Boże - nie oglądam takich z przyjemnością.

j.w.

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

Nerwica natrectw - kilka pytan
wojna, przemoc bin Laden
Byc aniolem
Ku prawdzie
Psychometria - dlaczego uważam ją za metodę bezwartościową.