Re: Monitory

Data: 2002-04-30 05:40:58
Temat: Re: Monitory
Od: <d...@p...onet.pl>

nie jestes niestety jedyny :( ja klepie od 10 lat i z -3 mam -5

ZADEN. Jak najdalej od tego ...

> Zapytaj grafikow, ktorzy projektuja z CAD/CAM.

Zdecydowanie monitor LCD 15-17 calowy.
Jest to drogie, ale:
1. nie promieniuje jak zwykly
2. oczy mnie tak nie bola jak na zwyklym

Tylko nie kupuj 12-13 calowego jaki jest montowany
w laptopach, bo obraz jest za maly.

Powtarzam jeszcze raz - jesli uda Ci sie znalezc prace,
gdzie nie musisz siedziec przed monitorem, to nawet
sie nie wahaj - zdrowie jest wazniejsze niz worek fenigow.

K-D