Mordercy są wśród nas.

51. Data: 2017-05-26 08:11:18

Temat: Re: Mordercy są wśród nas.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 06:29, LeoTar Gnostyk pisze:
> A poza tym, skoro kato-prawica została wybrana do rządzenia w demokratycznych
wyborach to ma mandat do
> stanowienia prawa akceptowanego przez większość, czyli przez
> kato-prawicę.

Ale nie ma mandatu do łamania praw mniejszości.

Tak rozumiana demokracja pozostała w głowach tylko oszołomów tkwiących
mentalnie w XIX w. No może w początkach XX. I dlatego Polska nadal nie
jest państwem w pełni demokratycznym.

Mamy XXI w., doświadczenia związane z faszystowskimi Niemcami i
pierdyliard innych przemyśleń i doświadczeń z historii. Demokracja dziś,
to nie to samo co demokracja 100 lat temu. A nieuki z kato-prawicy
jeszcze tę przepaść powiększają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2017-05-26 08:37:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Ale nie ma mandatu do łamania praw mniejszości.

Umiesz "zjeść ciastko" i nadal "mieć ciastko" ?
Logika jest zero-jedynkowa. Jeżeli się ją rozmywa to powstaje "zgniły
kompromis" czyli wszyscy mają rację, wszystkim po trochę by się dalej
brali za łby i walczyli czyja prawda jest lepsza i ważniejsza.

> Tak rozumiana demokracja pozostała w głowach tylko oszołomów
> tkwiących mentalnie w XIX w. No może w początkach XX. I dlatego
> Polska nadal nie jest państwem w pełni demokratycznym.

Jeżeli chcesz by wszyscy byli zadowolenia to powinieneś doprowadzić do
tego by wszystkim przyświecał jeden wspólny cel i by ich etyka była
spójna. Żadna odmiana demokracji nie spełnia tego warunku a więc nie
jest organizmem w którym panuje uczciwość i sprawiedliwość społeczna. I
nie ma to znaczenia czy podglądasz tzw. demokrację francuską, niemiecką,
amerykańską czy tak polską ta bardzo przez Ciebie pogardzaną.

> [...]
> dziś, to nie to samo co demokracja 100 lat temu. A nieuki z
> kato-prawicy jeszcze tę przepaść powiększają.

Niemcy hitlerowskie powstały jako państwo demokratyczne. A że stały się
państwem faszystowskim dążącym do zniewolenia reszty świata to świadczy
tylko o tym, że demokracja się degeneruje. I to nie tylko ta niemiecka.
Popatrz na Francję, Anglię, USA, Kanadę i na każde inne tzw.
demokratyczne państwo. I pomyśl, że być może każde z nich realizuje
pewien eksperyment społeczny w poszukiwaniu organizacji państwa
doskonałego. Zastanów się jakie warunki MUSZĄ być spełnione aby zniknęły
sprzeczności degenerujące demokracje.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

53. Data: 2017-05-26 10:07:02

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 06:42, LeoTar Gnostyk pisze:

> Bo tak mi jakoś na myśl przyszło. ;-)

masz jakieś kosmate myśli :-)

13df4b2.jpg

> ...bezwzględne może...?

raczej puste, martwe, obłąkane.

> Te to na deser, żeby przypadkiem nie pomieszać już smaków.;-)

lubię mieszać smaki i to jeszcze jaaaaak! :-D

> A ja jestem zadowolony.

_Na wyspie jest trzech rozbitków: dwudziestolatek, czterdziestolatek i
siedemdziesięciolatek.
Na sąsiedniej wyspie była naga dziewczyna.
Dwudziestolatek rzuca się w fale i krzyczy:
- Płyńmy do niej!
Na to czterdziestolatek:
- Spokojnie Panowie, zbudujmy najpierw tratwę.
A siedemdziesięciolatek:
- Panowie, po co?! Stąd też dobrze widać_ ;-)

> Niestety, ciała mam nadmiar, tak ze 45kg.

wiesz ile kilometrów naczyń krwionośnych musi wyprodukować
twój organizm żeby dokrwić każde 5kg nadwagi a serce dopompować
o tyle km krew? :-)

> Wolę spojrzenie niż uśmiech...

o to to! /paczampaczałkami/ czuj się spoglądnięty :-D

> Czym? Moim zainteresowaniem? Myślał by kto...;-)

to ofiara decyduje o stopniu i uszczerbku na organizmie ;-)))

54. Data: 2017-05-26 10:17:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 06:14, LeoTar Gnostyk pisze:

> Wycinając początek wypowiedzi sprytnie zmanipulowałaś cały sens.
> Przypomnę Ci więc, że zaczęło się od tego, że poparłem "SPRZECIW WOBEC
> ABORCJI". Wszak Stop aborcji! oznacza w naszym języku SPRZECIW.

Niczego nie zmanipulowałam, kontekst twojej wypowiedzi jest dla
wszystkich jasny.

> No chyba, że Ty posługujesz się innym językiem, który jest
> specyficznym dla feministo-aborcjonistek i "Nie" oznacza u was "Tak".
> I to jest ta Twoja pokrętna logika, która do mnie nie przemawia.

To właśnie ty - będąc rzekomo przeciwnikiem aborcji - domagasz się
wyabortowania zwolenników aborcji. Więc to twoje NIE znaczy TAK.
Manipulancie.

Ewa

55. Data: 2017-05-26 13:09:21

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> [...]

> To właśnie ty - będąc rzekomo przeciwnikiem aborcji - domagasz się
> wyabortowania zwolenników aborcji. Więc to twoje NIE znaczy TAK.

Wreszcie przepisałaś moją myśl: uwolnić społeczeństwo od zwolenników
aborcji!

> Manipulancie.

Że zmusiłem Ciebie do wycofania się z manipulacji...

56. Data: 2017-05-26 14:51:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 13:09, LeoTar Gnostyk pisze:

> Wreszcie przepisałaś moją myśl:

Nie, wreszcie TY zrozumiałeś, na czym polega mój zarzut a Twoja obłuda w
tamtym zdaniu. Chciałbyś wyabortowania zwolenników aborcji, więc sam
jesteś jej zwolennikiem.

> uwolnić społeczeństwo od zwolenników aborcji!

A zatem sprytnie zmieniasz na "uwolnić." Jak uwolnić, że tak naiwnie
zapytam?

> Że zmusiłem Ciebie do wycofania się z manipulacji...

Właściwie powinno być: hipokryto.

Ewa

57. Data: 2017-05-26 15:13:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 pisze:

> masz jakieś kosmate myśli :-)

Wprawdzie hedonistą nie jestem ale przyjemności doświadczać lubię.:-)

13df4b2.jpg

> raczej puste, martwe, obłąkane.

Tak jak przerażonego dziecka?

> lubię mieszać smaki i to jeszcze jaaaaak! :-D

Z takim miksem bywa potem różnie. ;-)

> [...]
> czterdziestolatek: - Spokojnie Panowie, zbudujmy najpierw tratwę. A
> siedemdziesięciolatek: - Panowie, po co?! Stąd też dobrze widać_;-)

A kawału o starszej pani z tej serii nie znasz? ;-)

> wiesz ile kilometrów naczyń krwionośnych musi wyprodukować twój
> organizm żeby dokrwić każde 5kg nadwagi a serce dopompować o tyle km
> krew? :-)

Doświadczam tego i biorę się za moją fizis.

> o to to! /paczampaczałkami/ czuj się spoglądnięty :-D

To zbyt mało.

> to ofiara decyduje o stopniu i uszczerbku na organizmie ;-)))

Nawet gdyby sama prowokowała zainteresowanie?

58. Data: 2017-05-26 16:28:51

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 15:13, LeoTar Gnostyk pisze:

> Wprawdzie hedonistą nie jestem ale przyjemności doświadczać lubię.:-)

13df4b2.jpg

> Tak jak przerażonego dziecka?

raczej jakiegoś nawiedzonego.

> Z takim miksem bywa potem różnie. ;-)

bywa różnie. raz popijesz kiszonego mlekiem i nic a raz
tak jak dzisiaj zjesz risotto ze szpinakiem i cię wydmie
na wątrobie :-/

> A kawału o starszej pani z tej serii nie znasz? ;-)

gdyby kawał był do mnie to budowałabym tratwę ;-)

> Doświadczam tego i biorę się za moją fizis.

no i bardzo super. tylko nie biegaj, bieganie nie jest dla ludzi tylko
dla koni :-)
zbadaj sobie poziom homocysteiny to jedyny wskaźnik informujący
o poważnych zmianach w organizmie. :-)

> To zbyt mało.

a co mam ci wątroby ukroić! nie skorzystasz, jest już nadszarpnięta ;-)

> Nawet gdyby sama prowokowała zainteresowanie?

co ty mi tu imputujesz niby że ja ciebie.... :-)))))

59. Data: 2017-05-27 02:18:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> [...]
>
> a co mam ci wątroby ukroić! nie skorzystasz, jest już nadszarpnięta ;-)

> co ty mi tu imputujesz niby że ja ciebie.... :-)))))

No no, Iska, dokończ, dokończ :-))

60. Data: 2017-06-04 09:27:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Nie, wreszcie TY zrozumiałeś, na czym polega mój zarzut a Twoja
> obłuda w tamtym zdaniu. Chciałbyś wyabortowania zwolenników aborcji,
> więc sam jesteś jej zwolennikiem.

Aborcja to zabijanie nienarodzonych. A ja domagam się wyrzucenia poza
społeczny margines jej zwolenników, czyli domagam się ich cywilnej
śmierci. Dostrzegasz różnicę manipulantko?

> A zatem sprytnie zmieniasz na "uwolnić." Jak uwolnić, że tak naiwnie
> zapytam?

Uznać aborcję i jej zwolenników za działanie nielegalne wymierzone
przeciwko prawu naturalnemu. I karać wykluczeniem ze społeczeństwa.

>>> Manipulancie.

> Właściwie powinno być: hipokryto.

Chyba nie wiesz co to znaczy. Bo pasuje jak ulał do Ciebie.

> Ewa

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Kwiatki na asfalcie.
Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wiadomości" TVP swoje o uchodźcach
Cenzura
Chałupka welcome to!
Apel