Moze nowa lodowka?

1. Data: 2009-08-01 19:03:30

Temat: Moze nowa lodowka?
Od: "MIX-NET" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam stara lodowke. Ostatnio robilem pomiar i wyszlo, ze pobiera 3 kWh.
Obecnie na rynku lodowki potrafia pobierac ok 0,5 kWh dziennie. Pytanie jest
bardzo ogolne, ale moze ktos mial podobny dylemat. Czy oszczednosci pradu
przy nowej lodowce beda tak duze, ze ta lodowka po np. 12 lub 24 miesiacach
wyjdzie praktycznie za darmo? Wiem, wiem zalezy od kwoty lodowki, ceny pradu
w moim domu itd. ale moze ktos przerabial juz ten temat? Ew. czy jest jakis
nudzacy sie matematyk, zeby porobic stosowne wyliczenia? Jestem ciekawy jak
to wyglada w praktyce?
pozdrawiam
MarkX

2. Data: 2009-08-01 20:01:35

Temat: Re: Moze nowa lodowka?
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ew. czy jest jakis nudzacy sie matematyk, zeby
> porobic stosowne wyliczenia?

Kurna matematyk potrzebny. Jakby zdawało się "starą"
maturę to ...

Różnica 2,5kWh zużycia energii po ~40groszy za kWh to
JEDEN złoty dziennie.

A dalej to już sobie policz .....

Pozdrawiam emarcin

4296 (20090801) __________

3. Data: 2009-08-02 05:54:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> Kurna matematyk potrzebny. Jakby zdawało się "starš" maturę to ...

Dla _c_humanisty kazdy, kto jest w stanie policzyc cos wiecej niz reszta w
sklepie, to matematyk.

> Różnica 2,5kWh zużycia energii po ~40groszy za kWh to JEDEN złoty
> dziennie.
>
> A dalej to już sobie policz .....

Da rade?

4. Data: 2009-08-02 15:22:28

Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de> szukaj wiadomości tego autora

> Mam stara lodowke. Ostatnio robilem pomiar i wyszlo, ze pobiera 3 kWh.
> Obecnie na rynku lodowki potrafia pobierac ok 0,5 kWh dziennie. Pytanie
> jest

coś chyba źle policzyłeś, lodówka 3kWh dziennie?????

moj star ruski pamir pobiera 340kWh/rok

5. Data: 2009-08-02 17:48:02

Od: "MIX-NET" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Spiernowski" <J...@z...de> napisał w wiadomości

> moj star ruski pamir pobiera 340kWh/rok

Wyjechalem na wakacje na tydzien. Przez ten czas wlaczona byla tylko lodowa.
Wyszlo 21 kWh. Ta lodowka jest po prostu zdupcona. Grzeje sie caly czas i
chyba nigdy nie wylacza :)

MarkX

6. Data: 2009-08-02 19:02:31

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wyjechalem na wakacje na tydzien. Przez ten czas
> wlaczona byla tylko lodowa. Wyszlo 21 kWh. Ta lodowka
> jest po prostu zdupcona. Grzeje sie caly czas i chyba
> nigdy nie wylacza :)

Napewno tylko lodóka? Żadnego zasilacza do telefonu,
telewizora lub wideo
w "uśpieniu", mikrofalówki z zegarkiem itp?

Pozdrawiam emarcin

4299 (20090802) __________

7. Data: 2009-08-02 20:30:30

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

emarcin pisze:

> Napewno tylko lodóka? Żadnego zasilacza do telefonu,
> telewizora lub wideo
> w "u?pieniu", mikrofalówki z zegarkiem itp?

zalezy jeszcze, co za miernik to liczyl...

> __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
4299 (20090802) __________

> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

myslisz, ze na grupach dyskusyjnych to konieczne?

Sierp

8. Data: 2009-08-03 08:27:19

Od: "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz> szukaj wiadomości tego autora

podepnę się pod temat
szukam lodóweczki z zamrażarką
ok 170cm
kolor srebrny
mile widziane dwa agregaty
klasa energetyczna A+

możecie mi coś poradzić ?

--
jacek

9. Data: 2009-08-03 09:46:32

Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz> napisał w wiadomości
> klasa energetyczna A+

Myślę, że klasa A+ to jest "chłyt markietingowy".
Miesięcznie w eksploatacji wyjdzie parę złotych różnicy.Ile lat będzie się
zwracał zakup tej droższej z A+?
Po kilku latach i tak lodówka padnie i będzie wymagała wymiany.
jagr

10. Data: 2009-08-03 11:15:55

Od: slaweks <s...@s...cz> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 21:03, "MIX-NET" <m...@o...pl> wrote:
> Mam stara lodowke. Ostatnio robilem pomiar i wyszlo, ze pobiera 3 kWh.
> Obecnie na rynku lodowki potrafia pobierac ok 0,5 kWh dziennie. Pytanie jest

I to jest chłyt marketingowy: jakie warunki pomiaru? Podłączona i
nieotwierana
czy może pomiary wykonywali w realnych warunkach czyli co jakiś czas
trzeba otworzyć
a czasem i coś cieplejszego włożyć. Chyba bym nie ufał tym 0.5kWh.

> [...]
> wyjdzie praktycznie za darmo? Wiem, wiem zalezy od kwoty lodowki, ceny pradu

A to można samemu policzyć.

gdzie kupic ostrze do maszynki do strzyzenia
kamizelka asekuracyjna -- kapok
AGD - smar - piekarnik
dezynsekcja :(
Pel-Al-Pex - koszty