Re: Mycie zmywarki

Data: 2015-08-03 22:49:30
Temat: Re: Mycie zmywarki
Od: FEniks <x...@p...fm>

> Moja pracuje codziennie (czasem 2x) od 7 lat non stop.

Moja podobnie. Zwykle używam jednego programu na najwyższej temperaturze.

> Brud istnieje tylko od strony zewnętrznej (np. w zawiasach)

U mnie nietypowo zbiera się POD uszczelką, bo jak się okazało jest
uszkodzona. Mam już zamówiony serwis do niej.

> i jest typowym brudem z kuchni który usuwa się tak samo jak każdy inny
> tłusty - płynem do tłuszczu. Taki samo mogę znaleźć na zawiasach
> piekarnika, mimo że uzywam raz na ruski rok.
>
> Środek zmywarki krystalicznie czysty. Raz na 2 miesiące karmona jest
> płynem do czyszczenia, ale prawdę mówiąc - i przed i po wygląda tak
> samo. IMHO szkoda zachodu.

Nawet w filtrze, który zaleca się wyjmować i czyścić co jakiś czas, nic
się u mnie nie zbiera, czasami jakiś nalot.

Ewa