NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)

1. Data: 2003-10-02 19:44:28

Temat: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)
Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz z moich obserwacji wynika, ze dosc spora grupa kobiet, co wcale nie
znaczy, ze wszystkie, po uslyszeniu takiego stwierdzenia - zwlaszcza na
poczatku znajomosci - zaczyna postrzegac faceta w nieco innych (gorszych)
kategoriach i zastanawiam sie DLACZEGO... Nie chce przez to powiedziec, ze
sa materialistkami, bo moze i nie sa, ale ich reakcje (zwlaszcza te, ktore
na 'pierwszy rzut oka' nic nie znacza) bywaja czesto dosc 'dziwne', a jakze
czasem sugestywne... ;))
Co o tym myslicie ???

Pozdrawiam
zf

1. Data: 2003-10-02 20:11:34

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zwykly_facet" <z...@t...pl> wrote in

> Co o tym myslicie ???

Mysle, ze to oczywiste.

1. Data: 2003-10-02 20:46:17

Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mysle, ze to oczywiste.

Buhhahahaha... :)))))))))))

zf

1. Data: 2003-10-02 21:11:38

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zwykly_facet" <z...@t...pl> wrote in

> Facet bez kasy to nie jest jakis tredowaty... Ale ten z kasa
> jednak lepszy - ROTFL... :))

To oczywiste.

1. Data: 2003-10-02 21:15:25

Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zwykly_facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Buhhahahaha... :)))))))))))

A tak powaznie? Facet bez kasy to nie jest jakis tredowaty... Ale ten z kasa
jednak lepszy - ROTFL... :))

zf

1. Data: 2003-10-02 21:26:35

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zwykly_facet" <z...@t...pl> wrote in

> Zaraz wyjdzie na to, ze kobiety to jednak SA materialistki...

To oczywiste.

1. Data: 2003-10-02 21:28:46

Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To oczywiste.

Zaraz wyjdzie na to, ze kobiety to jednak SA materialistki... A jesli teraz
napiszesz "to oczywiste", no to ja juz kurwa nic nie rozumiem... ;)))

zf

1. Data: 2003-10-02 21:35:24

Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"zwykly_facet" <z...@t...pl> writes:

> [...]
> kategoriach i zastanawiam sie DLACZEGO... Nie chce przez to powiedziec, ze

bo stan kasy w dosc duzym stopniu jest traktowany jako wyznacznik
twojej zaradnosci w zyciu.

kobiety raczej nie chca sie wiazac z lajzami, podobnie jak faceci
unikaja brzydkich kobiet.

poza tym jest jeszcze kwestia taka, ze ludzie szukaja sobie partnerow
podobnych do siebie - pod wzgedem intelektualnym, atrakcyjnosci,
zasobow portfela.

no i zalezy to wszystko od tego jeszcze, czego taka kobieta spodziewa
sie po pierwszych spotkaniach. sa takie co same nie maja kasy i poluja
na facetow, ktorzy by im zapewnili rozne dobra rozrywkowe - dyskoteke,
wypad do pubu, kina etc.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net.usun

1. Data: 2003-10-02 21:37:03

Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"zwykly_facet" <z...@t...pl> writes:

> A tak powaznie? Facet bez kasy to nie jest jakis tredowaty... Ale ten z kasa
> jednak lepszy - ROTFL... :))

"brzydka dziewczyna nie jest ajaks tredowata... ale ta ladna lepsza -
nie?"

przy czym zauwaz, ze kasa jest czyms, co mozna zdobyc/stracic/zarobic
etc.

z uroda juz tak nie jest...

1. Data: 2003-10-02 21:37:14

Od: Paul <h...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Oct 2003 21:11:38 +0000 (UTC), KOMINEK <k...@o...pl>
wrote:

>To oczywiste.

1. To calkowicie oczywiste.

2. Ale dodatkowo takie gadanie jest pewnie zniechecajace,
bo to tak jak kto byl tredowaty i wciaz jeczal:
"oooo! jestem tredowaty! wszystkich pozarazam! bojcie sie!"
Nie dosc ze tredowaty to jeszcze wielkimi drukowanymi literami
to opowiada.

tekst
płec a spychologia
Może to i błaha sprawa...