Re: Na co uważać przy montażu okien

Data: 2006-11-14 18:46:41
Temat: Re: Na co uważać przy montażu okien
Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

Użytkownik "Jackare" raczył napisać:

> Z maniacką dokładnością okna powinny trzymac piony i poziomy,
[ciach]

Pion i kąty to podstawa dobrego montażu. Dodam jeszcze, że powinni dokładnie
oczyścić mur po starych oknach i uszczelnieniach a na koniec dokładnie
usunąć pył. Najlepiej gąbką. Pył to wróg przyczepności pianki. Ja tego
niestety nie dopilnowałem, bo doczytałem za późno.
Parapety zewnętrzne muszą być dokładnie uszczelnione. Najlepiej wsadzone pod
ramę okna, a nie na ramę i zasilikonowane. W końcu to nie ozdoba, tylko
ważny element ochrony. A tak wogóle, to google :) Ta strona ci wiele powie:
http://www.oknonet.pl/art/art_017.htm

--
Pozdrawiam, Przemek
http://madoniowie.republika.pl

Według demokraty mieć rację to ryczeć w najsilniejszym chórze. (Mikołaj
Gomez Davilla)