Na jakiej wysokości relingi

1. Data: 2006-03-25 13:10:03

Temat: Na jakiej wysokości relingi
Od: "robert" <...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Na jakiej wyskości od blatu powieśiliście relingi w kuchni?
Chodzi oczywiście o główną linie relingów, między górną szafką i blatem

Robert

2. Data: 2006-03-25 17:17:36

Temat: Re: Na jakiej wysokości relingi
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <...@w...pll> napisał w wiadomości
> Na jakiej wyskości od blatu powieśiliście relingi w kuchni?
> Chodzi oczywiście o główną linie relingów, między górną szafką i blatem

Na takiej wysokości, by przedmioty wiszące na relingu nie opierały się o
blat.
Śmieszni jesteście zadając pytania, na które nikt poza wami nie potrafi
odpowiedziec (bo przecież w sieci nie widac waszych mieszkań) ...

A nie trzeba ci zdalnie dobrac kolorów ścian - tak jak jedna laska niedawno
tutaj chciała ?

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

3. Data: 2006-03-25 19:52:04

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

robert napisał(a):
> Na jakiej wyskości od blatu powieśiliście relingi w kuchni?
> Chodzi oczywiście o główną linie relingów, między górną szafką i blatem

Na takiej aby najwyższa wybrana PRZEZE MNIE zawieszka wypadła nad
gniazdkami umieszczonymi nad MOIM blatem w MOJEJ kuchni i jednocześnie
aby bez problemu wkładać talerze do suszarki wiszącej na rzeczonym
relingu pod MOIMI górnymi szafkami w MOJEJ kuchni....

Zgodzę się ze SQLwysynem - faktycznie dziwne pytanie :)

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

4. Data: 2006-03-25 22:57:30

Od: "robert" <...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Na takiej wysokości, by przedmioty wiszące na relingu nie opierały się o
> blat.
Mało konkretnie ale dzięki.

> Śmieszni jesteście zadając pytania, na które nikt poza wami nie potrafi
> odpowiedziec (bo przecież w sieci nie widac waszych mieszkań) ...
Pytanie było proste, tylko nie wszyscy umieją czytać. Na jakiej wysokości
powieśiliście u siebie....
Nie pytałem się jak ma być u mnie.

> A nie trzeba ci zdalnie dobrac kolorów ścian - tak jak jedna laska
> niedawno tutaj chciała ?
Może powinieneś się zajmować laskami a nie udzielać rad na grupie. Pewnie z
niej taka sama laska jak z ciebie doradca.

Robert

5. Data: 2006-03-26 09:59:54

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mało konkretnie ale dzięki.

> Pytanie było proste, tylko nie wszyscy umieją czytać. Na jakiej wysokości
> powieśiliście u siebie....
> Nie pytałem się jak ma być u mnie.

Dobra, masz precyzyjna radę. Powieś sobie reling 150 cm nad poziomem blatu.
Tylko bedzisz musiał szafki nieco przenieść do góry.
Pasuje ci odpowiedz? To podziekuj ...

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

6. Data: 2006-03-26 13:32:36

Od: "robert" <...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra, masz precyzyjna radę. Powieś sobie reling 150 cm nad poziomem
> blatu. Tylko bedzisz musiał szafki nieco przenieść do góry.
> Pasuje ci odpowiedz? To podziekuj ...

Nadal masz problemy z czytaniem, bo nie prosiłem o rady a o informację.
Chyba że ty tak masz i w cale nie musi to być złe rowiązanie, a przynamniej
tam gdzie nie ma górnych szafek.
Wyluzuj trochę, bo grupa to nie poligon a przestrzeń do wymiany
"pożytecznych" informacji. A ty poprostu trolujesz.

Robert

7. Data: 2006-03-26 16:33:59

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nadal masz problemy z czytaniem, bo nie prosiłem o rady a o informację.

Ok. Masz informację. Powiesiłem relingi 2 m nad blatem i co rano się na nich
huśtam.

> Chyba że ty tak masz i w cale nie musi to być złe rowiązanie, a
> przynamniej tam gdzie nie ma górnych szafek.
> Wyluzuj trochę, bo grupa to nie poligon a przestrzeń do wymiany
> "pożytecznych" informacji.

Twoja informacja nie jest pozyteczna w ŻADNYM stopniu. Zapusciłeś
bezsensowny wątek i go jeszcze ciągniesz.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

8. Data: 2006-03-26 22:21:45

Od: "robert" <...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Ok. Masz informację. Powiesiłem relingi 2 m nad blatem i co rano się na
> nich huśtam.

Masz rację
bujaj się.

9. Data: 2006-03-27 10:02:35

Od: Mariusz Zieliński <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu wrote:

[...]

> Zgodzę się ze SQLwysynem - faktycznie dziwne pytanie :)

Bo ja wiem ? Odpowiedź typu "powiesiłem je na takiej a takiej wysokości bo
to i tamto a odległość między blatem jest taka" jest wystarczająca a
kręcenie głową ze zdziwienia może doprowadzić do jej ukręcenia.
Nie każdy jest uzdolniony technicznie i potrafi przewidywać / zna reguły
więc się pyta :-) To chyba jest mądre, co ?

Ja też niebawem będę wieszał więc jakby ktoś chciał podzielić się
doświadczeniami ...

--
mariuszZIELIŃSKI

10. Data: 2006-03-27 10:33:35

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Zieliński napisał(a):
> [...]
> Nie każdy jest uzdolniony technicznie i potrafi przewidywać / zna reguły
> więc się pyta :-) To chyba jest mądre, co ?

Hmm, przyznaję (nieco :P) racji. No więc do tego co napisałem powyżej
mogę (mógłbym???) dorzucić wysokość nad szafkami, ale szczerze
powiedziawszy to wieszałem na oko :D

Oprócz kryteriów które podałem wyżej celowałem z uchwytami relingu tak,
aby wiercić w linii fugi (mniej niszczenia kafelek). W rezultacie wyszło
jakieś 45-50cm nad blatem i jakieś 10-15cm pod szafkami.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

Patelnia z teflonem
meble systemowe, meblościanki - gawin
plamy PO praniu - dlaczego?
Stary lakier - da się wykorzystać?