Na kogo głosować 26 maja 2019 ?

11. Data: 2019-05-07 02:01:29

Temat: Re: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-04 12:35, pinokio wrote:
> Wychodzi na to że na Konfederację

albo, na polskiego 'Farage'a'!

https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_%C5%BB%
C3%B3%C5%82tek

https://www.rp.pl/Polityka/190129350-Powstala-partia
-Polexit-Glownym-postulatem-wyjscie-z-UE.html

https://youtu.be/lX3KYD3akWY?t=500

12. Data: 2019-05-07 12:08:16

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.05.19 um 01:51 schrieb Ilona:

> Może nadszedł już ten czas abyś przejrzał i głosował na AfD?

To juz lepiej na MLPD lub DKP, bo blizsze centrali.

Die Partei i EPL (L'AMOUR) maja u mnie po 68.4, CDU/CSU 67.1, Grüne
64.5, ÖDP 61.8, SPD i Piraten 60.5, FDP 57.9 ...MLPD 51.3, DKP 44.7, NPD
i AfD 40.8

Moi faworyci maja ciekawych kandydatow: 1. Martin Sonneborn
2. Nico Semsrott 3. Lisa Bombe 4. Bennet Krieg 5. Kevin Göbbels 6.
Tobias Speer 7. Elisabeth S. Bormann 8. Dietrich F. Eichmann 9. Andreas
Keitel 10. Fabian M. Heß itd.

https://www.wahl-o-mat.de/
--
saluto
Silvio Balconetti

13. Data: 2019-05-07 16:25:46

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.05.19 um 02:01 schrieb Ilona:

> [...]
C3%B3%C5%82tek

> https://www.rp.pl/Polityka/190129350-Powstala-partia
-Polexit-Glownym-postulatem-wyjscie-z-UE.html

Ciekawe. Jesli slowo cialem sie stanie (w co nie bardzo wierze, ale with
a little help of our fiends?), to bedziecie winni dzieciom i wnukom
wyjasnienia dlaczego w Tatry lub Karkonosze musza jechac z paszportem, a
nad Morze Czarne z wiza. Brexit jeszcze nie nastapil, a juz sa skargi na
rosnaca ksenofobie i ataki, ale nie na Niemcow, Holendrow, Francuzow,
ktorych nikt nawet nie mysli wyrzucac, ale na przybyszy ze wschodniej
Europy. Do Rosji moze oplaty wizowe obniza, moze Krym bedzie bez
zaproszenia?
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

14. Data: 2019-05-07 21:57:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2019 o 23:57, XL pisze:
> Sorry, nie podałam linka:
> http://ewybory.eu/eurowybory-2019/test-wyborczy/

Wpisywałem bardzo "antyeuropejskie" odpowiedzi i wyszedł mi Kukiz15
a w Kukiz15 nie ma silnych osobowości, jednak wybieram Konfederację,
lepiej się nie rozpraszać na Kukiza.

15. Data: 2019-05-07 23:54:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-07 12:08, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> 2. Nico Semsrott 3. Lisa Bombe 4. Bennet Krieg 5. Kevin Göbbels 6.
> Tobias Speer 7. Elisabeth S. Bormann 8. Dietrich F. Eichmann 9. Andreas

A kogo się spodziewałeś, wnuka mjr Sucharskiego?

16. Data: 2019-05-08 00:10:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-07 16:25, silvio balconetti wrote:

> [...]
> ktorych nikt nawet nie mysli wyrzucac, ale na przybyszy ze wschodniej
> Europy. Do Rosji moze oplaty wizowe obniza, moze Krym bedzie bez

Jeśli w ogóle będą, to same zrozumieją.
A jeśli się nie stanie, to wnuków może nie być w ogóle.

tymczasem, proponuje defilade z obchodów 100-lecia Niepodległości :)
https://youtu.be/I3JxOATEjfo?t=15

// i dzieciom pokaż!

17. Data: 2019-05-08 00:14:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-08 00:10, Ilona wrote:

> [...]
> A jeśli się nie stanie, to wnuków może nie być w ogóle.
>
> tymczasem, proponuje defilade z obchodów 100-lecia Niepodległości :)

bo, chińskie już widzialy :)
https://www.youtube.com/watch?v=UNdOtNOpBUc

18. Data: 2019-05-08 00:56:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Wpisywałem bardzo "antyeuropejskie" odpowiedzi i wyszedł mi Kukiz15
> a w Kukiz15 nie ma silnych osobowości, jednak wybieram Konfederację,
> lepiej się nie rozpraszać na Kukiza.

?
Kukiz to alkoholik. Czyli - fajny, ale z racji (byłego?) nałogu
nieprzewidywalny i niestabilny. Nie można z nim wiązać poważnych spraw.

PS. Ostatnie wieści z pola walki:
https://medianarodowe.com/rolnicy-poparli-marsz-stop
447/
:-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

19. Data: 2019-05-09 00:40:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Wychodzi na to że na Konfederację

Polecam! - będziesz wiedział, czym jest Konfederacja. Jak głosować, to
świadomie :-)
https://konserwatyzm.pl/celem-konfederacji-jest-wpro
wadzenie-silnej-reprezentacji-ktora-bedzie-bezkompro
misowo-walczyla-o-nasze-narodowe-racje-z-arturem-dzi
amborem-rozmawia-a-wielomski/?fbclid=IwAR2nKB7kCRV74
WJY6HWGIoR4iWGIYrIJIi0rCXeomXDDcmS9xRV2dgeqeMQ

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2019-05-11 09:36:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2019 o 00:40, XL pisze:

> Polecam! - będziesz wiedział, czym jest Konfederacja. Jak głosować, to
> świadomie :-)

Oczywiście, że tylko świadomie.

https://oko.press/siec-pod-specjalnym-nadzorem-milio
ny-kont-usunieto-wojna-z-fejkami-przed-eurowyborami/

"Nie chodzi tylko o wykrywanie botów czy fałszywych kont. Jest coraz
więcej prawdziwych użytkowników, którzy celowo rozpowszechniają
dezinformację czy promują mowę nienawiści. Dzieje się to zarówno
wewnątrz państw Unii, jak i przez ingerencję zewnętrzną."

",,Naszym najciekawszym odkryciem w odniesieniu do sceny polskiej jest
promocja prorosyjskich i antyukraińskich narracji po prawej stronie
sceny politycznej i u skrajnej prawicy. Jawna prorosyjska narracja jest
w Polsce bardzo rzadka i można ją znaleźć na marginesie, np. w Ruchu
Narodowym i w skrajnie prawicowej Konfederacji, która zajmuje pozycje
zgodne z rosyjskimi interesami. Natomiast nastroje antyukraińskie można
zauważyć w partiach głównego nurtu w Polsce, w szczególności w PiS i PSL"."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

PIS i PO ofcom
Omega