Na kogo głosować 26 maja 2019 ?

31. Data: 2019-05-12 16:22:43

Temat: Re: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2019 o 13:49, b...@g...com pisze:
> [...]
laszamy-do-prokuratury/

> Czemu Blumek z Heleną nie zgłosili

Nie wiem kogo sobie uroiłeś, ale już tłumaczyłem wielokrotnie, że
postępowanie innych nijak nie usprawiedliwia drugich.
Skoro w innych krajach są faszyści, nacjonaliści, fanatycy religijni i
pedofile w czarnych sukienkach, to nijak nie usprawiedliwia tutejszych
faszystów, nacjonalistów, fanatyków religijnych i pedofilów w czarnych
sukienkach.

To, że wcześniej ktoś nie zabrał się za pedofila Jankowskiego, nijak nie
usprawiedliwia zachęcania przez JKM do pedofilii.
To, że poprzednie ekipy rządzące kręciły lody, nijak nie usprawiedliwia
kręcenia lodów przez obecną ekipę.

Jak dorośniesz, to może zrozumiesz. A może nie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2019-05-12 17:48:22

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Nie wiem kogo sobie uroiłeś, ale już tłumaczyłem wielokrotnie, że
> postępowanie innych nijak nie usprawiedliwia drugich.

To ile procesów Korwin przepierdzielił?

cyt.
Śledztwo umorzono po wyjaśnieniach, jakie złożył Korwin śledczym.

Jałowe pierdolenie.

33. Data: 2019-05-12 20:08:13

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2019 o 00:56, XL pisze:
> pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Kukiz to alkoholik. Czyli - fajny, ale z racji (byłego?) nałogu
> nieprzewidywalny i niestabilny. Nie można z nim wiązać poważnych spraw.
>
> PS. Ostatnie wieści z pola walki:
> https://medianarodowe.com/rolnicy-poparli-marsz-stop
447/
> :-)
PILNE! MEGA marsz przeciwko roszczeniom żydowskim Akt. 447 JUST w
Warszawie! Transmisja LIVE!
https://www.youtube.com/watch?v=7Mz-6r_meu0

34. Data: 2019-05-12 22:19:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

https://www.partiapolexit.pl/

35. Data: 2019-05-12 22:21:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

https://wybory.gov.pl/pe2019/pl/komitety/21323

36. Data: 2019-05-16 02:59:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 maja 2019 13:35:12 UTC+2 użytkownik b...@g...com napisał:

> PIS antyukraiński? Przeca za drugiej kadencji peło przyjechało do PL jakiś milion
ukraińców, a za pisu drugi milion, jaki więc pis antyukraiński?

:)))
No właśnie, PIS jest tylko antybanderowski, co dość zrozumiałe.
A na dodatek propolski, czego o PO powiedzieć nie można:)

pozdrawiam,
jacek

37. Data: 2019-05-16 03:02:03

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 maja 2019 15:25:25 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> no dajze spokoj
>
> --
> gazebo

wybacz, pewnie po prostu nie wszystkie niuanse łapię.

jacek

38. Data: 2019-05-16 03:08:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-16 02:59, j...@o...pl wrote:

> [...]
> No właśnie, PIS jest tylko antybanderowski, co dość zrozumiałe.
> A na dodatek propolski, czego o PO powiedzieć nie można:)

Na polskiego 'Farage'a' :)

https://www.rp.pl/Polityka/190129350-Powstala-partia
-Polexit-Glownym-postulatem-wyjscie-z-UE.html

https://youtu.be/lX3KYD3akWY?t=500

39. Data: 2019-05-16 03:09:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-16 03:08, Ilona wrote:

> Na polskiego 'Farage'a' :)
>
> https://www.rp.pl/Polityka/190129350-Powstala-partia
-Polexit-Glownym-postulatem-wyjscie-z-UE.html

> https://youtu.be/lX3KYD3akWY?t=500

dzieje się!
https://youtu.be/cd924MH_4iU?t=13

40. Data: 2019-05-16 04:15:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 maja 2019 03:10:03 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

-Polexit-Glownym-postulatem-wyjscie-z-UE.html

> dzieje się!
> https://youtu.be/cd924MH_4iU?t=13
>
> --

dobrze, że młodzi ludzie zaczynają dostrzegać te wszelkie dysproporcje
i te, oklepane już, podwójne standardy, jednakże zamiast z Unii
wychodzić lepiej spróbować ją zmienić, choć oczywiście przy właśnie
dysproporcji multi kulturowych mass mediów w stosunku do w miarę rzetelnych,
jest to trudne zadanie.
Ogólnie rzecz biorąc Europa środkowo-wschodnia musi, póki co, przyjąć orientację
na Stany Zjednoczone w kwestiach suwerenności, co zresztą jest obopólnym
interesem, ponieważ mocarstwo od Lizbony do Władywostoku nie uwzględnia nas,
jak i innych krajów regionu jako podmiotowych państw, a jedynie jako Słowian,
czyli dokładnie mówiąc Slave do wykorzystania.
Takie paneuropejskie mocarstwo jest też najgorszym snem jaki mógłby się przyśnić,
i to nie tylko amerykanom, ale też chińczykom, co chyba dość zrozumiałe.

Oczywiśćie o upodmiotowienie własnych państw trzeba też będzie toczyć
utarczki z Ameryką, jednak to będzie o wiele łatwiejsze
aniżeli przy poddaniu się rosyjsko-niemieckiemu dyktatowi.
Chyba, że zachodnioeuropejskie "mocarstwa" zechcą rzeczywiście,
a nie tylko sloganowo, współistnieć w poszanowaniu samostanowienia się.
Na co za bardzo bym nie liczył:)

pozdrawiam,
jacek

PIS i PO ofcom