Na kogo głosować 26 maja 2019 ?

41. Data: 2019-05-16 04:22:52

Temat: Re: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-16 04:15, j...@o...pl wrote:
> [...]
-Polexit-Glownym-postulatem-wyjscie-z-UE.html

> [...]
> czyli dokładnie mówiąc Slave do wykorzystania.
> Takie paneuropejskie mocarstwo jest też najgorszym snem jaki mógłby się przyśnić,
> i to nie tylko amerykanom, ale też chińczykom, co chyba dość zrozumiałe.
>
> Oczywiśćie o upodmiotowienie własnych państw trzeba też będzie toczyć
> utarczki z Ameryką, jednak to będzie o wiele łatwiejsze
> aniżeli przy poddaniu się rosyjsko-niemieckiemu dyktatowi.
> Chyba, że zachodnioeuropejskie "mocarstwa" zechcą rzeczywiście,
> a nie tylko sloganowo, współistnieć w poszanowaniu samostanowienia się.

nie da się tego zmienić, bo nie ma jak :(

https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8

// to projekt realizowany od 1923 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=rjsiMN7lhuo

42. Data: 2019-05-16 19:49:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/05/2019 o 11:35, pinokio pisze:
> Wychodzi na to że na Konfederację

ja glosuje w Anglii, jednakoz mam prawo glosu w angielskich wyborach, do
polskich sie nie zarejestrowalem, prosze o podpowiedzi

--
gazebo

43. Data: 2019-05-16 23:21:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-16 19:49, gazebo wrote:

> ja glosuje w Anglii, jednakoz mam prawo glosu w angielskich wyborach, do
> polskich sie nie zarejestrowalem, prosze o podpowiedzi

Jeden znajomy z Niemiec, radził, abyś sie rozeznał w Unii Euro_Azjatyckiej.

44. Data: 2019-05-17 07:10:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/05/2019 o 22:21, Ilona pisze:

> Jeden znajomy z Niemiec, radził, abyś sie rozeznał w Unii Euro_Azjatyckiej.

popieram szerokie horyzonty

--
gazebo

45. Data: 2019-05-19 01:50:55

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 maja 2019 07:10:36 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> popieram szerokie horyzonty
>
> --
> gazebo

Najpierw głosujesz na to, co jest najlepsze dla wszystkich,
później na to, co najlepsze dla ziemian,
później na to, co dla twego Narodu,
później na to, co najlepsze dla ciebie.

To są proste, uczciwe i zrozumiałe priorytety.

pozdrawiam,
jacek

46. Data: 2019-05-19 22:27:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Wychodzi na to że na Konfederację

OCZYWIŚCIE!!!

Kilka linków (dla lepszego rozeznania przed wyborami) zamieszczam poniżej.

Pierwszy prowadzi do wywiadu z sekretarz Zarządu Głównego i polityk RN Anną
Bryłką - ona przystępnie tłumaczy, po co w ogole WSZYSCY powinniśmy brać
pod uwagę polexit, NAWET CI, CO GENERALNIE SĄ ZA UNIĄ (na tej stronie jest
też filmik z wywiadem z nią, gdzie tłumaczy to wszystko):

https://wnet.fm/2019/03/18/brylka-ruch-narodowy-prze
prowadzi-polexit-nawet-w-wariancie-ktoremu-przeciwni
-beda-polacy-ue-zbyt-im-szkodzi-video/

A tu link do opracowanego przez naszych ekspertów polexitowego programu
Ruchu Narodowego, o ktorym mówi Anna Bryłka -
na samym wstępie w tym dokumencie jest wytłumaczone, dlaczego członkostwo
w UE nie jest dobre dla Polski:

https://ruchnarodowy.net/wp-content/uploads/PolExit-
Bezpieczne-wyjście-awaryjne-ver1_2.pdf

Jeszcze jeden link polecam - wywiad z wiceprezesem RN, Krzysztofem
Bosakiem, gdzie szczegółowo tłumaczy on, dlaczego np. nie powinniśmy
przechodzić na walutę euro:

https://youtu.be/CWUJvx2GDfA

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

47. Data: 2019-05-19 22:30:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> Najpierw głosujesz na to, co jest najlepsze dla wszystkich,
KONFEDERACJA
> [...]
> później na to, co najlepsze dla ciebie.
KONFEDERACJA
> To są proste, uczciwe i zrozumiałe priorytety.

Czyli - Konfederacja.
Dlaczego? Polecam post sprzed chwili w tym wątku.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

48. Data: 2019-05-20 09:21:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2019 o 22:27, XL pisze:

> OCZYWIŚCIE!!!

Skoro ruskie wam płacą, to oczywiście, że musisz tak pisać.

> brylka-ruch-narodowy-przeprowadzi-polexit-nawet-w-wa
riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

No bo skoro Polacy są przeciwni, to koniecznie trzeba przeprowadzić
polexit...

To jest i żałosne i śmieszne.

> Jeszcze jeden link polecam - wywiad z wiceprezesem RN, Krzysztofem
> Bosakiem, gdzie szczegółowo tłumaczy on, dlaczego np. nie powinniśmy
> przechodzić na walutę euro:

https://niezalezna.pl/269588-firma-oligarchy-z-rosji
-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

Pozostałe informacje z czego żyje wasz lider znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

49. Data: 2019-05-20 18:09:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/05/2019 o 00:50, j...@o...pl pisze:

> [...]
> później na to, co dla twego Narodu,
> później na to, co najlepsze dla ciebie.
>
> To są proste, uczciwe i zrozumiałe priorytety.

a jakby tak odwrotnie, bede mial lepiej to stworze lepiej dla innych,
dla jasnosci, to nie o marksizm zahacza tylko o monarchizm

--
gazebo

50. Data: 2019-05-20 21:30:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 09:21, Kviat wrote:

> [...]
ji

> Pozostałe informacje z czego żyje wasz lider znajdziesz samodzielnie.

Zrozum, że cały tem neomarksizm jest projektem zainicjowanym przez
komintern.

PIS i PO ofcom
Omega
MyHeritage to oszuści. Uważajcie!