Re: Nabici w butelki. [0T]

Data: 2010-11-05 16:56:55
Temat: Re: Nabici w butelki. [0T]
Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl>

It happens that Jackare formulated :
> Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Nie kochanie.
> Ważyć dokładnie znaczy mierzyć masę.
> Warzyć znaczy gotować (od słowa war - wrzątek, ukrop)
> I tu wychodzi właśnie znaczenie ortografii. To są wyrazy o innych znaczeniu i
> innym źródłosłowie.
> W języku polskim wielkie znaczenie ma zapis.
> W innych językach znacznie większe znaczenie może mieć wymowa, np w języku
> angielskim. Jeżeli angielskie określenie fitness club wymówi Polak będzie ono
> brzmiało mniej więcej "fitnes klup". Anglik czy Amerykanin ma szansę tego nie
> [...]

Dobrze napisane, tych rosyjskich przykładów nie znałem. Raz się mi
zdarzyło, że przy karmieniu trola i mnie coś "skapneło".
Pozdrowienia
Witek

Ps. ztofrotka jest osoba nieedukowalną i nie sądzę, aby ktokolwiek był
w stanie jej wytłumaczyć głupoty którymi się zasłania.
To troche tak, jak była moda na nieznajomość podstaw matematyki i
nieuki, co nie potrafiły dodawać, starały sie to wytłumaczyć ... byciem
"humanistą" ;-)