Re: Nadciśnienie

From: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nadciśnienie
Date: Sun, 19 Jan 2003 18:18:19 +0100
Sender: f...@p...onet.pl@pc72.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl

> Tinue wrote:
>
> Proszę o podanie źródeł wiadomości. Nie zamierzam udowadniać
> niewinności.

Jest tego całe mnóstwo, jednak nie będę złośliwy.

> Jak to nie? Zobacz list, który rozpoczął wątek:

Pierwszy post był rzeczywiście niefortunny. Prawdopodobnie napisał go młody
człowiek. Prosił on o pomoc nie dla siebie a dla swojej matki. Dlatego nie
udzielenie żadnej pomocy matce chłopca, tylko dlatego, że jej syn napisał
obraźliwe słowa pod adresem lekarzy, jest moim zdaniem reakcją przesadzoną.
Poza tym uważam, że lekarz musi ze spokojem przyjmować podobne sytuacje.
Niektórzy ludzie w przypadku utraty czy ciężkiej choroby osoby bliskiej,
reagują bardzo emocjonalnie. Gdy pada podejrzenie, że dany pacjent został
źle "obsłużony" przez innego lekarza, to niestety często emocje przelewają
się na innych. Niestety, taka jest przykra specyfika zawodu lekarza i nigdy
się tego do końca nie wyeliminuje.

> Jeśli pacjent na dzień dobry wyskakuje z czymś takim, to jak niby się
> do tego odnieść? Wybaczyć, bo pewnie miał zły dzień? Ja też miewam
> złe dni, ale nie wyładowuję się na ekspedientkach w sklepie. Tudzież,
> jeśli w jednym sklepie ktoś mi źle wyda resztę nie mówię: "We
> Wrocławiu we wszystkich sklepach oszukują!". Tu wychodzi na jaw Twoja
> stronniczość, bo widzisz tylko uchybienia lekarzy, a bezczelności
> autora wątku nie zauważasz.

Widzę wszystko, tylko w tych warunkach nie znajduję powodu, aby dolewać
oliwy do ognia. W tym wszystkim raczej dziwi mnie postawa środowiska
lekarskiego, które korzystając z okazji, przystąpiło do kolejnego
zmasowanego ataku na wszystkich pacjentów.

Znowu ta sama ironia.

Pozdrawiam, andrzej