Re: Nadciśnienie

Data: 2003-01-19 23:11:36
Temat: Re: Nadciśnienie
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl>

"Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał/a
news:b0fasf$1v6$2@news.onet.pl:

> Nigdzie nie napisałem, że wszyscy pacjenci są święci. Przeciwnie,
> zawsze to powtarzam, że w każdym środowisku i w każdej grupie
> zawodowej są jednostki różne. Jednak jak widzę mój pogląd jest nie do
> zaakceptowania. Najwyraźniej, ktoś tutaj czuje się lepszy od innych.
> To jest moje ostatnie zdanie w tym wątku, ponieważ widzę, że dyskusja
> jednego pacjenta z negatywnie nastawioną do pacjentów grupą lekarzy,
> niczego pozytywnego nie wnosi.

Wiesz co? A mi się wydaje, że stosujesz zagrywki szpica [1] -- podbiec,
ugryźć i zwiać. Jak ktoś próbuje rzeczowo rozmawiać to nie umiesz bronić
swoich argumentów, tylko się obrażasz. Zamiast argumentować zarzucasz
rozmówcy brak imiennego podpisu, nie ten ton albo co tam jeszcze. Jakieś
wnioski?

[1] (c) Jack London :-)
--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~