Re: Nadmierne pocenie się.

Data: 2008-08-08 19:35:10
Temat: Re: Nadmierne pocenie się.
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

ffiona wrote:

> A jaka soja jest sfermentowana? Jak np. moczę ziarno w wodzie, a potem
> gotuję i dodaję do sałatek, to to jest sfermentowana soja czy nie?
> Czyli wapń z wody mineralnej i owoców mi wystarczy przy teraźniejszej
> suplementacji magnezu? Bo czasem mam cisnienie 104/74. Trochę mało, ale
> czuję się dobrze. W życiu nie miałam niższego cisnienia. Raczej
> oscylowałam wokół 140/90 i więcej. No i trochę się boję o moje kości.

oryginalne tofu i mnóstwo innych postaci, pod którymi soja jest spożywana w
np Chinach - to zresztą z Chin wzięły się opowieści o zdrowotnych
właściwościach soi, porównano tam szansę zachorowania na m.in. raka piersi,
wyszło że osoby jedzące dużo soi mają o wiele niższą. Problem w tym, że po
pierwsze te osoby miały też kilka innych nawyków żywieniowych (np nie jadły
mięsa), po drugie soję spożywały sfermentowaną.

> Ja palę, a cholesterol miewałam w granicach 250-300. Powinnam mieć niski,
> skoro palę.

od każdej reguły są wyjątki. No ale to już kompletnie poza tematem jest. Nie
liczy się cholesterol, ale zmiany w naczyniach krwionośnych.

> Czyli pomidory nie zawierają sodu, a już sok pomidorowy go zawiera?
> Sprzedają teraz taki sok pomidorowy Fortuny, który ma wielki napis na
> etykiecie: nie zawiera soli.

o proszę, to chyba jedyny taki. Wszystkie które są u mnie w mieście do
dostania mają dosypanych parę łyżeczek tego białego proszku.