Nadtopiona płyta indukcyjna

11. Data: 2016-07-18 19:20:20

Temat: Re: Nadtopiona płyta indukcyjna
Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2016 o 14:50, Irokez pisze:

> Ale w czym problem rozgrzać cienki spód gara ponad 100 stopni w piecu
> indukcyjnym?

1. Tu mowa o kuchence indukcyjnej. NIE o piecu indukcyjnym.
2. Żaden problem rozgrzać, nawet gruby, spód gara ponad 100 stopni.
Wszyscy to wiedzą.
3. Co chciałeś osiągnąć tym postem? Pokazać swoją ignorancję?

--
Kaczin

12. Data: 2016-07-18 20:48:11

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-18 o 19:20, Kaczin pisze:

> [...]
> Wszyscy to wiedzą.
> 3. Co chciałeś osiągnąć tym postem? Pokazać swoją ignorancję?

Ad.3. - To do mnie?

--
Irokez

13. Data: 2016-07-19 17:54:42

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2016 o 20:48, Irokez pisze:

> Ad.3. - To do mnie?

No co ty! Do Świętego Mikołaja.

--
Kaczin

14. Data: 2016-07-19 23:45:32

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Irokez wrote:

> [...]
w czterystu stopniach.

> Ale w czym problem rozgrzać cienki spód gara ponad 100 stopni w piecu

1. stopisz szkło w 100C?
2. od kiedy płyta jest piecem indukcyjnym?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

15. Data: 2016-07-20 15:51:57

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-19 o 23:45, masti pisze:

debilku. Przy 1300 to sie takie szklo wytapia w hucie. Zwykle hartowane szklo mieknie
w czterystu stopniach.

> 1. stopisz szkło w 100C?

nie

> 2. od kiedy płyta jest piecem indukcyjnym?

Od momentu, gdy wsadem jest sama stal.

Zasada pracy obu jest taka sama - podgrzewanie ferromagnetyków w wyniku
działania na nie szybkozmiennego pola magnetycznego (prądy wirowe
wzbudzone zjawiskiem indukcji elektromagnetycznej).

--
Irokez

16. Data: 2016-07-20 22:56:03

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Irokez wrote:

> [...]
> działania na nie szybkozmiennego pola magnetycznego (prądy wirowe
> wzbudzone zjawiskiem indukcji elektromagnetycznej).

pokażesz płytę z samej stali?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

17. Data: 2016-07-21 19:24:59

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-20 o 22:56, masti pisze:

> pokażesz płytę z samej stali?

chcesz powiedzieć, że piece indukcyjne są ze stali?

--
Irokez

Dywan na panelach
Woda się długo nagrzewa
Padające żarówki LED
Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku
czym usunac farbe do malowania ogrodzenia z płytek na schodach ?