Najtansze thuje 180 cm na Slasku - poszukuje z posadzeniem - ok 80 szt

1. Data: 2010-09-24 21:29:09

Temat: Najtansze thuje 180 cm na Slasku - poszukuje z posadzeniem - ok 80 szt
Od: "sgarnek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najtansze thuje 180 cm na Slasku - poszukuje z posadzeniem - ok 80 szt

2. Data: 2010-09-27 19:14:30

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mogę coś doradzić, to dzisiaj byłem pod Opolem i kupowałem tuje.
Akurat wracałem tamtędy z krótkiego urlopu... Wczesniej znalazłem szkółkę na
Allegro... i naprawdę mają super ceny. Tuja Smaragd o wysokości ok. 150 cm,
pięknie uformowana za 20-30 złotych - u mnie pod Wrocławiem za 20 złotych
można kupić za te pieniądze jakieś marne ochłapy... Ja, co prawda, nie
kupowałem tych dużych, ale naprawdę w/g mnie ceny mają super.

Nie wiem, czy sadzą - być może przy takiej ilości można się dogadać...

Namiary mogę wysłać na priv.

wolim (at) interia (dot) pl

Pzdry,
MW

Podloze/ziemia - wypelnienie - roslina/wspolsadzenie - zakwaszanie
Przygotowanie ziemi pod trawnik i ogród
Tfffuje:)
pytanie o korzenie metasekwoi
Co to za cholera?