Re: Najważniejsza decyzja w życiu

Data: 2017-06-14 21:50:41
Temat: Re: Najważniejsza decyzja w życiu
Od: Ikselka <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> Albowiem muzułmanki powinny grzecznie zejść z drogi białej kobiecie i
> pewnie jeszcze się ukłonić i czekać nie podnosząc wzroku, aż łaskawie
> biała kobieta przejdzie.
[ciach pierdy]

Muzułmanki powinny wykazać to samo, co ja - zwolnić polowę szerokości
chodnika.
Ale im to nie wystarczyło, bo to inna kultura - tam się przyjeżdża do
katolików i w imię ich własnej wiary zajmuje cały chodnik, niech katolik
łazi po błocku i płaci za ich darmowe utrzymanie. Łaskawe panstwo
muzułmanstwo może go wtedy chwilowo nie zabije.

Teść mi zawsze opowiadał, jak Niemcy chodzili chodnikami okupowanych
polskich miast- jeśli nie zszedłes im z drogi, mieli prawo cię zastrzelić.
I z tego prawa swobodnie korzystali. Tacy sami Niemcy, co dziś. Przez
lewactwo nazywani dziś zwyczajnymi ludźmi.

Dziś zbierają, co swoje. Już ich nie żałuję. Ale nie pozwolę, aby tę swoją
zarazę przenieśli do Polski:

https://pl.sputniknews.com/swiat/201612074372610-nie
mcy-uchodzcy-przestepstwa-mapa/