Re: Najważniejsza decyzja w życiu

Data: 2017-06-15 09:02:45
Temat: Re: Najważniejsza decyzja w życiu
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Fragi <s...@o...pl> wrote:

> Nie tylko o moje zdrowie chodzi... :-(
> Nie chcę tu pisać...

Jeślibyś chciała pogadać, zapraszam na priv - ale tylko jeśli masz
potrzebę. Nie naciskam. Będę zaglądać.

> Ryczę jak bóbr...

A daj spokój, napisałam jak jest. Stanowisz naturalną równowagę po prostu.
Jesteś jednym z Elementów Zaplanowanych, bez których świat byłby piekłem.
Nie przyjmuj tego jako niezasłużony komplement z mojej strony, tylko jako
oczywistość. To nic złego wiedzieć o sobie dobre rzeczy.