Re: Najważniejsza decyzja w życiu

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Najważniejsza decyzja w życiu
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 14 Jun 2017 22:40:43 GMT

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> A tak być nie powinno. Powinny (Twojej rodziny byt i spokój) być zależne
> od Ciebie i tych, z którymi współdziałasz.

Współdziałam z tymi, których wybrałam - płacę im, a oni robią to, za co im
płacę.

> Jesteś uzależniona a nie samodzielna.

Żyję w społeczeństwie, nie w dziczy.

> A o wolności nigdy nie myślisz?

Takiej jak twoja? Nie.
Ty jesteś samotny i odizolowany, a nie wolny.
Wolność to wybór rzeczy potrzebnych do szczęścia poprzez odrzucenie tych
niepotrzebnych, a nie czynienie wszystkiego bez umiaru jak leci, bo nikt
nie zabrania. Ty wolności nie masz.

> Skoro musisz je chronić to znaczy, że istnieją inne zbiory wartości, z
> którymi musisz walczyć...?

Tak, na przykład lewactwo. Bo niszczy rodzinę i człowieka jako jednostkę,
choć populistycznie głosi wolność jednostki.

> A może to któryś z tych innych zbiorów
> wartości jest słuszny i przyjazny większej zbiorowości ludzi aniżeli
> ten (zestaw), który Ty zachwalasz?

Podaj przykład, gdzie lewactwo stworzyło raj.

> To czy ta relacja jest tak doskonała jak piszesz można stwierdzić
> dopiero wtedy, gdy zostanie wystawiona na ciężką próbę. Czy przeżyłaś
> już taką próbę?

Owszem - próbę czasu. Niedługo będzie 42 lata. Jeśli w takim długim okresie
nie zawiedliśmy siebie ani razu w niczym, to na pewno nie jest to sprawa
braku tzw. okazji.

> A co z pozostałymi, nie należącymi do Twojej rodziny i narodu?

Nie jestem skłonna decydować o ich losie, póki oni nie chcą decydować o
moim.

> Czy to są
> śmiecie, które należy wyrzucić na śmietnik?

Nie moją rolą jest troszczyć się o cały świat i kosmos. Nie wiem, co mają
ze sobą zrobić - to oni sami mają wiedzieć. Byle nie próbowali wyrzucać
mnie.

> A co z tymi, których uważasz za sobie obcych?

Dublowanie pytań to prymitywny chwyt - odpowiedzi masz powyżej.