Najważniejsza decyzja w życiu

81. Data: 2017-06-14 13:04:44

Temat: Re: Najważniejsza decyzja w życiu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 12:59, Chiron pisze:
> Ja nawet nie zwracam uwagi na to, że gdzieś coś kupiłem za np 50zł, a w
> innym sklepie było po 45zł. Czasem ktoś inny mi na to zwróci uwagę- ale
> mnie to nic nie robi :-)

Historie życia, gdzie stawka jest większa niż życie, Ty porównujesz do 5
zł??

82. Data: 2017-06-14 13:16:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 13:04, pinokio pisze:
> Historie życia, gdzie stawka jest większa niż życie, Ty porównujesz do 5
> zł??

Dobrze że nie chodzę na terapię do profesjonalnych psychologów gdzie
uczą zaprzeczania ranom, takiego negatywizmu ;-)))

83. Data: 2017-06-14 13:16:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> innym sklepie było po 45zł. Czasem ktoś inny mi na to zwróci uwagę- ale mnie

A co jeśli cena wynosi 45, a nie otrzymujesz reszty z 50?

84. Data: 2017-06-14 14:35:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Mój i mojej rodziny spokój i byt zależny jest od poczynań rządu.

A tak być nie powinno. Powinny (Twojej rodziny byt i spokój) być zależne
od Ciebie i tych, z którymi współdziałasz.

> Nasze życie od tego zależy.

Jesteś uzależniona a nie samodzielna.

> To są nasze priorytety ponad wszystko.

A o wolności nigdy nie myślisz?

> Dlatego DLA NAS OBOJGA ważniejsze w tych czasach jest skuteczne
> chronienie tych wartości.

Skoro musisz je chronić to znaczy, że istnieją inne zbiory wartości, z
którymi musisz walczyć...? A może to któryś z tych innych zbiorów
wartości jest słuszny i przyjazny większej zbiorowości ludzi aniżeli
ten (zestaw), który Ty zachwalasz?

> Nasza osobista relacja jest idealna, więc nie wymaga i wręcz nie
> toleruje niczyjej interwencji z zewnątrz, nie musimy się o nią bać,
> gdyż zależy ona tylko od nas. To jest sprawa w naszym życiu
> absolutnie uregulowana i pewna.

To czy ta relacja jest tak doskonała jak piszesz można stwierdzić
dopiero wtedy, gdy zostanie wystawiona na ciężką próbę. Czy przeżyłaś
już taką próbę?

> Dlatego nasz priorytet to bezpieczeństwo nasze, naszej rodziny i
> narodu. Tylko o to musimy się troszczyć i to jest nasz priorytet na
> najbliższą przyszłość - żeby nikt nam tego nie zabrał.

A co z pozostałymi, nie należącymi do Twojej rodziny i narodu? Czy to są
śmiecie, które należy wyrzucić na śmietnik?

> Na resztę naszych spraw mamy wpływ bezpośredni.

A co z tymi, których uważasz za sobie obcych?

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

85. Data: 2017-06-14 15:10:11

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja przerobiłem to, zrozumiałem SENS tego. A Ty proponujesz amnezję?

Podałem przykład z kupą w WC- ponieważ o niej możesz jakoś tam pamiętać-
jednak (jak mniemam)- nie jesteś wcale z nią związany emocjonalnie. To nie
amnezja. Skoro to jest już przerobione- to pewno wcale się o tym nie myśli.
A jak już to beznamiętnie.

--
Chiron

86. Data: 2017-06-14 15:10:59

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Historie życia, gdzie stawka jest większa niż życie, Ty porównujesz do 5
> zł??

Podałeś przykład Bitcoinów. One nie mają chyba dla Ciebie wartości życiowej?

--
Chiron

87. Data: 2017-06-14 15:12:16

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A co jeśli cena wynosi 45, a nie otrzymujesz reszty z 50?

No cóż- spytałbym z uśmiechem, dlaczego nie dostałem reszty? Pomylić się
przecież każdy może.

--
Chiron

88. Data: 2017-06-14 15:18:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 12:21, Ikselka pisze:

> [...]
> chodnika, jeszcze bardziej na mój widok machały ostentacyjnie rękami w
> rozmowie i poszerzyły krok, niby mnie nie zauważając i niemal zrzucając
> przy ścianie kamienicy na jezdnię z kałużami i pośniegowym błockiem.
> Oczywiście nie pozwoliłam na to, nie ja.
> Zatrzymałam się i stałam spokojnie ale pewnie przy krawężniku. Nie zmieniły
> na ten krótki moment szyku - jedna z nich mijając mnie specjalnie
> zaczepiła ubraniem o mój parasol, przechylony przecież i tak w stronę
> ulicy. Byłam na to przygotowana - wstrętna baba mało oka nie straciła na

Straszna trauma, rzeczywiście. Chęć odwetu z kałachem w ręku teraz rozumiem.

> Na resztę naszych
> spraw mamy wpływ bezpośredni.

A właśnie tego dotyczyło pytanie o "najważniejszą decyzję w życiu."

Ewa

89. Data: 2017-06-14 15:56:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 15:18, FEniks pisze:

> Straszna trauma, rzeczywiście. Chęć odwetu z kałachem w ręku teraz
> rozumiem.

Dwie muzułmańskie kobiety spotkały spychacza blokującego chodnik i
specjalnie zaczepiającego parasolem ubrania... Jedna była na to
przygotowana i tylko dlatego wstrętna baba oka jej nie wydłubała.

W Polsce prawie codziennie można takie spotkać :)
https://www.youtube.com/watch?v=2og9IrgBCT8

Pozdrawiam
Piotr

90. Data: 2017-06-14 16:33:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Straszna trauma, rzeczywiście. Chęć odwetu z kałachem w ręku teraz rozumiem.

> A właśnie tego dotyczyło pytanie o "najważniejszą decyzję w życiu."
>
> Ewa

Widzę, że rozmowa z Tobą to gadka do obrazu.

Złote myśli
"Edukacja" :-(
Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters
Lewactwo w wersji afro.
Za wolność waszą i naszą.