Re: Najważniejsza decyzja w życiu

Subject: Re: Najważniejsza decyzja w życiu
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Wed, 14 Jun 2017 15:56:14 +0200

W dniu 2017-06-14 o 15:18, FEniks pisze:

> Straszna trauma, rzeczywiście. Chęć odwetu z kałachem w ręku teraz
> rozumiem.

Dwie muzułmańskie kobiety spotkały spychacza blokującego chodnik i
specjalnie zaczepiającego parasolem ubrania... Jedna była na to
przygotowana i tylko dlatego wstrętna baba oka jej nie wydłubała.

W Polsce prawie codziennie można takie spotkać :)
https://www.youtube.com/watch?v=2og9IrgBCT8

Pozdrawiam
Piotr