Re: Nałóg i biorezonans

Data: 2006-01-17 22:34:41
Temat: Re: Nałóg i biorezonans
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

Tue, 17 Jan 2006 21:59:08 +0100, *scream* <news:dqjlma$v9e$3@news.onet.pl>
napisał(a):

> Powiem Ci, że teraz jest podobnie. W kwestii dziewczyn :)) Np. w mojej
> byłej klasie proporcje kształtowały się 60%/40% (M/K), z czego wszystkie
> dziewczyny - oprócz jednej - paliły, a z chłopaków paliło tylko dwóch. I
> ogólnie, w całej szkole proporcje były podobne.

Chłopaki mają silniejsza wolę jeśli chodzi o papierosy. Mój brat nie pali
już wiele lat, teraz jest przeciwnikiem palenia. Kiedyś lekarz pomylił
wyniki badań brata z wynikami kogoś innego i wmówił bratu, że ma chorobę
Bergera. Kazał rzucić mu papierosy, powiedział, że w przyszłości może mieć
amputowane nogi. Brat tak się przestraszył, że od razu rzucil palenie.

--
Kaja