Re: Namolne Katoliki

1. Data: 2003-06-12 11:33:42

Temat: Re: Namolne Katoliki
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 12 Jun 2003 from pl.soc.polityka
message-id= news:bc9mt1$kvp$1@news.onet.pl :

> Maryja została dziewicą dopiero okolo IX/X wieku
>
> Uczyc sie trzeba

No wlasnie! powinienes sie wiecej uczyc o katolicyzmie, skoro chcesz sie o
nim wypowiadac! Przeciez nieomylny katolicki papa wyraznie oglosil
ludzkosci, ze matka boga byla zawsze dziewicą i to w dodatku niepokalana.
Przy zalozeniu zas, ze katolicy traktuja meska sperme jak kal, to oznacza,
ze matka boga nie zetknela sie nawet nigdy z meska sperma!

Tak wiec sam widzisz, ze urojenia paranoidalne maja albo wyznawcy religii
jezusanowych, albo my -- reszta ludzkosci...

Poza tym nie odbiegaj od tematu!
Zadalem ci jasne i proste pytania i prosze o odpowiedz na nie.

Jeśli chcesz przeczytać więcej i pisywać - czytuj i pisuj w

Sooner or later, those who win are those who think they can. - Bach,
Richard

Albert Jacher lek.
--
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html