Napój ulubiony...

61. Data: 2010-12-18 19:05:42

Temat: Re: Napój ulubiony...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
news:637bfafcb79dcbe908bf1a7abddea13e@www.curva.com.
..

> Widzę ze ci nerwy puszczają (niepotrzebny ten cieć, bo nie jestem z tobą
> spokrewniony)
Do tego nie musisz mieć krewnych, cieciu.

62. Data: 2010-12-18 19:06:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 19:33, Witek pisze:

> I tu jest pies pogrzebany, bo nie o pzecinki chodzi, ale o uproszczenia
> i przeinaczenia.
> Znów zacytuje ...

> I z takim nazywaniem "każdego" roztworu cukru, szczególnie po odsyłaniu
> wcześniej do definicji roztworów nienasyconych, zgodzić się nie można ;-)

No więc właśnie. Ale najlepiej zarzucić oponenta epitetami. Że
ograniczony i takie tam :)

--
Pozdrawiam - Aicha

63. Data: 2010-12-18 19:12:26

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagna W." <w...@a...eu> wrote in message
> "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> Ście się uczepili tego syropu ;-)
> Poza tym w temacie stoi "napój" :-P

Powiedz kąfitura.

64. Data: 2010-12-18 19:24:50

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha has brought this to us :

> No więc właśnie. Ale najlepiej zarzucić oponenta epitetami. Że ograniczony i
> takie tam :)

Niestety, szczególnie jak ktoś jeszcze wypracuje w sobie syndrom
oblężonej twierdzy, a wszystkie uwagi odbiera jako czepliwe złośliwości
i personalne ataki.
Witek

65. Data: 2010-12-18 19:26:53

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 20:12, Panslavista pisze:

> Powiedz kąfitura.

Gibraltar.

--
Pozdrawiam - Aicha

66. Data: 2010-12-18 20:45:52

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Do tego nie musisz mieć krewnych, cieciu.

ty ....... nie zabieraj tu głosu cieciu,(dalej auto cenzura).
chyba że pozwoilisz mi napisać co o tobie sądzę.

67. Data: 2010-12-18 21:50:11

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Napisałam, cieciu, na samym początku Twego czepialstwa: "Bo to nie ulepek,
> ten syrop".
> Było czytać, zamiast się kłócić.

Cieciu?

CHOWAJ SŁOMĘ W BUTY, HRABIANKO OD SIEDMIU BOLEŚCI.

e.

68. Data: 2010-12-19 00:46:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
..
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> ty ....... nie zabieraj tu głosu cieciu,(dalej auto cenzura).
> chyba że pozwoilisz mi napisać co o tobie sądzę.

Możesz mnie tam pocałować, gdzie mam niewymowne.

69. Data: 2010-12-19 00:48:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> Cieciu?
>
> CHOWAJ SŁOMĘ W BUTY, HRABIANKO OD SIEDMIU BOLEŚCI.
>
> e.

Hm, zazdrościsz - popatrz, a wystarczy wziąć ze mną ślub kościelny. Maruda
tylko kontraktowa...

70. Data: 2010-12-19 09:33:20

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Hm, zazdrościsz - popatrz, a wystarczy wziąć ze mną ślub kościelny. Maruda
> tylko kontraktowa...

Odwiedź lekarza - pogarsza ci się przed świętami.

E.

Kutia- problem z pszenica
Konserwa
SMIERDZE - jak przestac?
[CROSSPOST] Małże w sosie tysiąca wysp - peniski wam w dupcie
proszę o przepis na boczek