Re: Naprawiam błędy

Data: 2004-06-11 12:52:41
Temat: Re: Naprawiam błędy
Od: "mruczek" <m...@o...pl>

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cac9eo$2nv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ale dotyczy rozmow na tematy kuchenne, a Twoje wypowiedzi nic wspólnego z
> tematem grupy nie mają.

dostosowuję się do ogólnego tu panującego porządku. Teraz i tak jest dobrze,
bo walkie! z Lia nie rozmawiają o ginekologach, a ta pierwwsza, że ją
"dziura boli". Poza tym moje wypowiedzi są różnie związane z tematem grupy,
bo problem spożywania pokarmów nie jest tylko problemem rozdrobnienia w
gębie z udziałem enzymów, dalszej drogi w układzie pokarmowym uwieńczonym
wydaniem stolca. Temat grupy dotyczy różnych aspektów społecznych związanych
z kuchnią i obżeraniem się (lub katowaniem się niejedzeniem i obrzydzaniem
ludziom jedzenia).

> No to po co piszesz coś takiego??

Widocznie myślimy o różnych osobach, ja o hucpiarze, Ty o jakiejś szacownej
Znawczyni Kuchni i sawu..coś tam.
mruczek