Re: Narkotyki

From: m...@i...pl (EwaS)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Narkotyki
Date: 20 May 2000 04:32:20 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

>EwaS wrote:
>[..]
>
>Ależ zmieni! Zmieni to, że (...) itd. itp.

Dlaczego tak trudno w to uwierzyc?
Czy tylko ja mam z tym problem?

>Oczywiście - nie zmieni to tego, że umrze iluś tam czyichś przyjaciół.

A widzisz... Mnie nie bardzo interesuja kobiety, ktore sie szmaca dla
dzialki...
Interesuje mnie moj przyjaciel, ktorego nie ma i Ci, ktorzy sa, a moge ich
stracic...
Masz kontakt z wieloma narkomanami?
Byles swiadkiem odtrutki? Bol, potworny bol... Boli bezradnosc.

>Niestety - pewien odsetek ludzi słabych lub przytłoczonych bezsensem życia,
>jest w społeczeństwie i nic tego nie zmieni.

Yep.

>Nie ma jednak powodu by odbierać im godność i skazywać na poniewierkę,
>głód itp. w imię totalitarnego pomysłu na życie.
>
>pozdrawiam
>Arek

I ja pozdrawiam, EwaS.

Varius Manx i Blenders na zywo w 12 miastach Polski
Na koncerty zapraszaja RMF FM i INTERIA.PL
Sponsorem trasy jest POP - usluga w sieci Idea
Szczegoly na stronie http://www.interia.pl/piknik2000/

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/