Re: Narzeczona dla syna

Data: 2006-08-27 20:07:20
Temat: Re: Narzeczona dla syna
Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl>

Użytkownik Tatiana <y...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:13yi4nrjl04g5$....@c...net...
> Dnia Sun, 27 Aug 2006 13:56:07 +0200, Waćpanna lub waćpan Wojtek H., w
> wiadomości <news:ecs18n$j0g$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Rozmawawianie o gotowaniu przez męską część populacji jest obsesją?

Nie - lubimy gotować i potrafimy, obsesje są pozakulinarne. Szkoda,
że wycięłaś czego nie zrozumiałaś chyba...

> A to też tematy KUCHENNE!!!

Powtarzane 2 razy dziennie stają się obsesją, nieprawdaż?
Zwłaszcza, że wszystkie to bzdura.
I _to_ są obsesje, a nie gotowanie przez mężczyzn. Ech, ależ
jesteś zazdrosna... Typowo męska cecha :-)
No dobra.

FuckDonaldsa

> Erotomanii tutaj nie widzę, ot kilka żartów.

O tempora, o mores...
Dyszące jajniki - ot, taki żart :-) W stylu Slavisty (i widać Twoim).
Ja wolę o seksie nie na kuchennej grupie. Np. na privie (i tu zachęcam do
pisania prywatnie do Panslavisty w sprawie dyszących jajników).

> Tego to nie rozumiem.

Zgaduję - nie czytasz p.r.k długo albo piszesz bez czytania?
To drugie :-)

> Jaka ułomność duszy?

Widzisz - jeśli nie rozumiesz, dyskutuj o tym prywatnie.

> Przez rozmawianie o ludziach i gotowaniu?

O ludziach na grupie kulinarnej? Bo co mają jajniki z gotowaniem?
Czy nie bardziej właściwy dla Ciebie byłby czat "gorące nastki"?
A jeśli nie trafiłem - "jak nas widzą..." też na Twoją niekorzyść
(bo niestety nie trafiłem świadomie).

> A to nie dla mnie. Ja Panslavisty nie cytuję i staram się nie wyciągać.
Raz
> musiałam zareagować na ewidentną głupotę w jego wykonaniu.

To w jakim celu Go bronisz?
Nie pytam dlaczego, bo to różnie bywa (żart w stylu dyszących jajników -
pewnie PMS) ale po co?

> No tu to ROTFL.

To wstań z podłogi - tak się łatwiej myśli.
Jeśli masz nadal uwagi spoza kulinariów, to proponuję priva.
Nie obiecuję że odpiszę - ale _tu_ dosyć dyszących jajników.

Pozdrawiam smakoszy - Wojtek H.