Natura kobiet

181. Data: 2020-04-07 05:15:12

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

to ten link: https://www.youtube.com/watch?v=GHouEzO3MYc

182. Data: 2020-04-08 09:41:06

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2020 o 23:18, XL pisze:

> To jest bardzo ciekawe, co Trybun napisał o ściganiu idei przez globalne
> gestapo itp. - podczas gdy w innych postach wręcz krzyczy o całkowitej
> wolności jednostek i o demokracji. Ciekawe, kto wg niego byłby instancją w
> tej demokracji, kto miałby to gestapo w swojej gestii...

Bardzo przepraszam ale tekst Izy mi przypisujesz. To ona chce
reaktywacji gestapo.

183. Data: 2020-04-08 09:44:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2020 o 04:08, Izaura pisze:

> Oj, zdziwil bys sie... jakie mam przerosniete poczucie wolnosci...
> Nawet w czasach pierwszej komuny udalo mnie sie ocalic wlasna
> autonomie w taki sposob, by nie miec potrzeby odczuwania wdziecznosci
> wobec tzw. 'wadzy'.
>
> A co do sluzby diablu, to mozesz miec troche racji... ale, tylko troche.

Jakoś nie bardzo to widać. Może i kiedyś miałaś to poczucie, teraz
wygląda na to że masz już inny światopogląd.

184. Data: 2020-04-08 09:48:06

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2020 o 23:31, XL pisze:

> Ta jedna suknia dała pracę wielu ludziom - począwszy od jej wytwórców,
> poprzez zatrudnionych przy organizacji ślubu, właścicieli i pracowników
> sklepów z pamiątkami, właścicieli i pracowników hoteli dla turystów - aż po
> pracowników mediów i reklamy opisujących ją samą i cały ten ślub. Im więc
> była droższa, tym więcej pracy dała.
> A komu pomogły Twoje dolary?

Typowe, tłumaczenie darmozjada żyjącego z potu innych że jest w tej
gromadzie niezbędny. No i czekam na zdanie odnośnie manifestacji
bogactwem tym przypadku.

Moje dolary? - Pewnie tfu - państwu które tak o nie zabiegało.

> Ciekawa postawa życiowa. Taki mały, pieprzony relatywizm, posunięty do
> najdalszych granic.

Jedyna możliwa do akceptacji. Kto o innych zasadach obudzony w środku
nocy może odpowiadać bez namysłu i przypominania sobie pokrętności
wygłaszanych wcześniej tez?

185. Data: 2020-04-08 09:48:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2020 o 04:18, Izaura pisze:
> [...]
5a7172eb535.html

> Po przeczytaniu tych tekstow, zupelnie inaczej oceniam wiekszosc tego
> wszystkiego z czym sie w zyciu spotkalem.

A bez tych testów nie wiesz nic?. Z mojego doświadczenie wynika że aby
przybliżyć się do prawdy (stanu faktycznego) to trzeba przestudiować co
najmniej  kilka opinii i uruchomić własny mechanizm prawdopodobieństwa.

186. Data: 2020-04-08 09:49:46

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2020 o 04:22, Izaura pisze:
> [...]
>>> 2 - Ciesnina Ormuz

> To nie sa kryteria pana Jacka... tylko Halforda Mackindera...
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Halford_John_Mackinder
>
> //tu specjalny odcinek w Polsce...
> Dr Jacek Bartosiak: Mackinder, a Polska
> https://www.youtube.com/watch?v=t7AvqfpossY  12' 00"

A tu zdanie Trybuna - Polska to przeciętny kraj w przeciętnym miejscu
świata. Nie ma tu geniuszów, postęp technologiczny na bardzo niskim
poziomie, nie posiada własnej gospodarki, nie ma zasobów  cennych
kopalin, ziemie rolniczo ogólnie dość słabe itditp. jednym słowam - nic
wartego uwagi dla potencjalnego agresora.

187. Data: 2020-04-08 09:50:07

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2020 o 04:28, Izaura pisze:

> Takie mamy polozenie geograficzne...
> Teraz Chinczycy to rozumieja i patrza na Polske, jako zwornik pomiedzu
> Niemcami a Rosja, tylko z drugiej strony Swiata.

Tak wszyscy mogą mówić - "leżymy w strategicznym miejscu świata", tylko
po co?

188. Data: 2020-04-08 09:50:21

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2020 o 04:30, Izaura pisze:

> Czyli, ze co...?  Przekaz Mocy...?

Tu chyba gazebo ma coś do powiedzenia.

189. Data: 2020-04-08 10:06:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Bardzo przepraszam ale tekst Izy mi przypisujesz. To ona chce
> reaktywacji gestapo.

O, przepraszam bardzo Oboje - czy raczej Obu :-) - rzeczywiście błąd; te
drobne literki i znaki cytowania w maluśkim telefonie wypsnęły mi się spod
wzrokowej kontroli.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

190. Data: 2020-04-08 10:12:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Typowe, tłumaczenie darmozjada żyjącego z potu innych że jest w tej
> gromadzie niezbędny. No i czekam na zdanie odnośnie manifestacji
> bogactwem tym przypadku.

No jest niezbędny - jak każdy pracodawca w społeczeństwie. Piramidy
egipskie tez budowali wielcy pracodawcy. Szerzone za komuny mity o
budujących je niewolnikach padających z głodu dawno obalono.

> Moje dolary? - Pewnie tfu - państwu które tak o nie zabiegało.

Ciekawe, że TERAZ to państwo tak krytykujesz.

> Jedyna możliwa do akceptacji. Kto o innych zasadach obudzony w środku
> nocy może odpowiadać bez namysłu i przypominania sobie pokrętności
> wygłaszanych wcześniej tez?

No tak. Ta postawa ma jedną uniwersalną odpowiedź, rzeczywiście nie trzeba
wtedy namysłu: ,,JA! JA! JA!"

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?