Natura kobiet

51. Data: 2020-03-30 11:52:41

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 11:34, XL pisze:

> Matka.

Nie, kochanica. Natomiast jeżeli chodzi o matkę to ją też porzucił, ale
w tym nic dziwnego bo  większość facetów odchodzi od matki.

52. Data: 2020-03-30 11:59:44

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 11:35, XL pisze:
> [...]
biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Nie każdy, ale paru tak - nazywamy ich psychopatami.

Mam duże wątpliwości co do tego nabywania odmienności, dewiacji.

53. Data: 2020-03-30 17:23:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/03/2020 o 10:24, Trybun pisze:

> Dobry pomysł.

dziekuje, przyslac ci nasionka, bo z truskawki badz poziomki mozna
powybierac nasiona

--
gazebo

54. Data: 2020-03-30 17:24:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/03/2020 o 10:25, Trybun pisze:

> = polish dream?

a czemu ludzie spieprzaja wszedzie byle dalej? gonia za czyms?

--
gazebo

55. Data: 2020-03-30 17:25:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/03/2020 o 03:41, Izaura pisze:

> Osobna kwestia jest, jaki mial odsetek bran do podejsc, innymi slowy,
> czy przyznal sie uczciwie do tego, ile kobiet puscilo go w trombe zanim
> jedna poderwal...?

mozna dostac dziesiec razy w morde a zlapac jedenasta, np. ciebie, co to
zmienia?

--
gazebo

56. Data: 2020-03-30 17:26:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/03/2020 o 10:34, XL pisze:

> Matka.

i to bylas ty

--
gazebo

57. Data: 2020-03-30 22:24:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> i to bylas ty

Śnię ci się po nocach, wiem - ale żeby tak jawnie mnie ubóstwiać na każdym
miejscu i o każdej dobie, no to przesada chyba, osiołku...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

58. Data: 2020-03-30 23:44:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-30 11:07, XL wrote:

> Pierwszą musiała być jego matka. Od tego się musiało zacząć jego zimne
> traktowanie kobiet jako przedmiotów.

To mozliwe, choc, matka to archetyp emocjonalny, pytanie dlaczego nie
potrafil przyswoic archetypu kulturowego?
Moze to przez plywanie, zamiast zabaw w chowanego po krzakach...?

59. Data: 2020-03-30 23:46:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-30 11:28, Trybun wrote:

> Oficjalnie wiadomo że była tylko jedna jedyna go rzuciła. Na kilka
> tysięcy odnotowanych przez niego rzuconych.

To, ze rzucila to inne zagadnienie. W temacie 'natury kobiet', istotne
jest, ile robil podejsc zanim jedna poderwal?

60. Data: 2020-03-31 00:02:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-30 11:28, Trybun wrote:

biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> No właśnie! Ja stawiam że to ta prawdziwa wrodzona inteligencja jest
> hamulcem który sprawia że nie przyswaja wszystkiego co ma podawane.

Moze, jednak w efekcie pojawila sie osobowosc dyssocjalna...

Problemem bylo to, ze okradal te biedne, naiwne dziewczeta.
Poza tym, co to kogo obchodzi, kto z kim spi, zwlaszcza na wczasach w
Miedzyzdrojach?

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?