Re: Naturalny obraz nagości a.... , było: 3 lata po ślubie...

From: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Naturalny obraz nagości a.... , było: 3 lata po ślubie...
Date: Tue, 3 Jun 2003 09:39:41 +0200

Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bb9hna$ec8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kiedy miałam latek 5-6 bardzo często jeździłam do "przyszywanego
> wujostwa", zaprzyjaźnionego małżeństwa z dwójką starszych już dzieci
> i... wujek okazał sie z gatunku "tych dobrych".
> Tak. Byłam molestowana. Na szczęście dla mnie _instynkt_ uchronił
> mnie przed być może czymś gorszym.

Okropne przeżycie. Na samą myśl co niektórzy robią z dziećmi robi się ze
mnie WILEKA zwolenniczka poważnych kar za takie uczynki i niech nikt mi nie
tłumaczy, że to choroba z którą trudno jest walczyć. Ja takiego faceta
powiesiłabym za jaja (sorki za słownictwo, ale nie da się delikatniej).
Dlaczego dzieci nie mówią o takich rzeczach rodzicom? Dlaczego dają się
zastraszyć i wmówić sobie, że to ich wina???

> Ja dowiedziałam się, co to właściwie było po latach, w wieku 12, może 13
> lat, wcześniej instynktownie go unikałam, nie zgadzałam sie zostawać z
> nim sama, dotykać w jakikolwiek sposób. Bałam sie go. trzy lata temu
> dowiedziałam sie, że nie byłam jedyna. Było nas co najmniej kilkanaście.

I żadna nic nikomu nie powiedziała??? Dzieci trzeba koniecznie uświadamiać
na temat tego co komu wolno z nimi robić.

> Mam skazy na psychice. Wiem to, widzę. Paskudne. Mam dwie małe
> córeczki, o które obsesyjnie sie wręcz boję, choć staram się, aby nie
> ważyło to na naszym życiu. Z "wujkiem" mam nadal styczność, chociaż pięć
> lat temu zerwałam sznury paraliżującego mnie w jego obecności strachu i
> kiedy próbował witając się "pomiętosić mi cycuszki bo coś nie urosły za
> duże" powiedziałam, że wiem, żeby nie próbował więcej. Potrzebowałam do
> tego kochającego, wspierającego, silnego faceta za plecami.

Brrrrrrr
Ile masz lat, że on 5 lat temu tak Ciebie traktował???? Co na to ten facet
za plecami???? OKROPNOŚĆ, ze taki facet nie jest izolowany.

Ania >:-)<O<
gg. 1355764
z adresu (wywalto)