Re: Naturalny obraz nagości a.... , było: 3 lata po ślubie...

Data: 2003-06-03 11:54:03
Temat: Re: Naturalny obraz nagości a.... , było: 3 lata po ślubie...
Od: "Jacek" <j...@w...pl>

Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bbhvs5$ge9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Błędna interpretacja. "Tyle" ich było na przestrzeni dwudziestu (czy
> iluśtam) lat. Kiedy moja mama nabrała podejrzeń (jak jej powiedziałam),
> to odizolowała mnie, mimo, że nie było nic na potwierdzenie tych słów.

Więc po co piszesz :"Kiedy powiedziałam mamie, stwierdziła, że to dziecięce
wymyślanie",

> Pedofile nie mają wypisane na czole "lubię małe dziewczynki". Facet był
> ogólnie szanowany, bez skazy, z rodziną. Nie bój się, tacy ludzie umieją
> sie kryć do perfekcji. Nawet jego żona dowiedziała sie po wielu latach,
> kiedy inne dzieciaki dorosły i jak ja odważyły sie mówić.

Tym bardziej nalezy mówic o tym publicznie

> A czy napisałam gdziekolwiek, że moi rodzice byli świetnie przygotowani
> do wychowywania? Wychowywali nas tak jak wszyscy wtedy (no, większość),
> i tak miałam szczeście, że moja mama nie potrafiła przełknąć "zimnego
> chowu" niemowlaka.
> Nie spoczęła. Odizolowała mnie, w jakimś zakresie porozmawiała z jego
> żoną. Przede wszystkim jej sie w głowie nie mieściło, ze takie cos mogło
> mieć miejsce, raczej myślała, że to dziecięce przejaskrawianie sytuacji.

Wiesz tak naprawdę zrobiła bardzo mało, pomyśl co Ty byś zrobiła.

> Dwadzieścia lat temu nie uświadamiało się przedszkolaków. Ani rodziców
> jak rozmawiać z dzieckiem aby nie włączyło fantazjowania czy nie zranić
> go jeszcze bardziej.

Więc dlaczego gdzieś w postach uzywasz słowa trauma,
to właśnie milczenie dorosłych którzy jasno nie bronia dziecka
jest głownym powodme ich zagubienia i traumy tak jak napisałas.

> Życie edukuje dziecko samo. I na etapie dzieciństwa nie potrzeba tego
> stymulować. A kiedy dziecko przyjdzie zapytać, można wytłumaczyć
> wszystko na podstawie świetnych książek, nie trzeba "z natury".
> Dziecko MA PRAWO nie być zmuszanym do oglądania nas nago.

To Twoje zdanie, że do wszytskiego dojdzie samo,
nie wiem dlaczego piszesz o zmuszaniu?

> Nie łączę. Po prostu pedofil w końcu się obnaża, i nawet jeśli dziecko
> wcześniej nie załapało o co chodzi, wtedy ma szansę sie jeszcze wycofać.
> A co do ekshibicjonisty, to też po prostu nie mam ochoty aby moje córki
> takowych spotykały.

A kto ma ?

> niesłychanie
>
> tiaaa... i informowałabym dokładnie współwięźniów za co taki siedzi.

wiedzą

> Wiesz, to nie tak jak myślisz.
> Do mamy żal miałam, ale szybko zrozumiałam co jak i dlaczego. I nie było
> w tym jej winy. Wtedy nie mówiło się o takich przypadkach. Jako kobieta
> nie stykająca sie wcześniej z takim bagnem życia nawet w opowieściach,
> nie wiedziała co zrobić. I tak dużo zrobiła. Przez 15 lat chroniła mnie
> przed tym człowiekiem, nie wiedząc nawet, czy jest faktycznie przed
> czym. W domu były jasne zasady imtymności każdego członka rodziny a
> kiedy przyszedł czas, kupiła mi książkę (to wiele jak na wtedy) i
> zaprowadziła do znajomej położnej :)

OK, naprawdę widze że cała nasza dyskusja jest bez sensu.
Piszesz szewska pasja - myślisz grzecznie proszę
piszesz nie zrobiła nic - myślisz zrobiła bardzo wiele ( cóż więcej zrobic
mogła)
moim zdaniem powiina jasno dac do zrozueminia co o tym myśli
powiedzieć kochana córeczko dlaczego tak myślisz, wysłuchać
Cię i przynajmniej powiedzieć - "to zły człowiek, będę Cie chroniła przed
nim"

> ale
>
> :) ogólnie jestem furiatką, ale mamy zasadę, ze nie warczymy na siebie
> przy dzieciach. Zanim znajdziemy sie sam na sam, zwykle zdązy mi przejść
> :)

O tym już pisałem wyzej, a zasada jest bardzo mądra.

> skąd ja wiedziałam, ze o to zapytasz? ;)
> a zwyczajnie tłumaczę, ze siadanie gołą pupą na ziemi nie jest zdrowe,

a jak usiądzie na swoim ręczniku ?

> ładniej wygląda w majteczkach/kąpielówkach/spodenkach, a poza tym w
> lekkiej sukieneczce czy czymś tam sie nie ugotuje a za to nie poparzy
> jej słońce.

A jak nie bedzie chciała mięc tych okrponych bałych plam na ciele ?

> Tak, argumentu "zobacz, wszyscy mamy majtki na pupach" też używam :)

No tak.

Jacek