Nerwica lękowa

131. Data: 2010-05-12 15:41:38

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: zażółtek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hseee3$sq7$1@inews.gazeta.pl...

> Podwojny juz jestes. Bierzesz cos na to?

> Nie, no wcale.

Po prostu mocarz motywacji z niego ...

Trochę mi opadła szczena, jak go przeczytałem,
ale w sumie to potwierdza moją tezę, że sam
funkcjonuje na granicy depresji i nerwicy. Dlatego żywy kontakt
z tym problemem jest dla niego nie do udźwignięcia.
Włączają mu się czyste i bardzo silne automaty
wypychające zjawisko "z dala ode mnie, brrr...".
Oczywiscie siłą nośną tych automatów jest
'logika' i 'zdrowy rozsądek'.

132. Data: 2010-05-12 15:43:36

Od: zażółtek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółtek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> że nie będziesz miała siły wyjść z pracy -albo ruszyć samochodem na
> czerwonym świetle ;)
po czerwonym a na zielonym, oczywiście ;)

133. Data: 2010-05-12 15:48:58

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Jak już przestaniesz się podniecać, wyszukaj i wskaż fragment, w którym
> obiecuję jakiś "pstryk!".

chce_się_wyzdrowieć.

> A Ty umiesz czytać?
> "O tym, ile czasu i jaką techniką pracować, zwykle decyduje terapeuta,
> ale nie bez porozumienia z pacjentem."

> Niczym nie łudzę. Zacznij także czytać litery, a nie doszukiwać się TYLKO
> sensu _pomiędzy_wierszami_

No dobrze. Zacznę. Tylko ja Cię znam:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

134. Data: 2010-05-12 15:49:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

135. Data: 2010-05-12 16:25:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 May 2010 14:44:18 +0200, Piotr napisał(a):

> Sorry Vilar, ale takich głupot nie bardzo chce mi się czytać,
> znowu i znowu i znowu, jak u jakieś nawiedzonej gówniary.
> Zrobiłaś sie w tej głupawce gorsza niż qura.
> Moze i masz do niej prawo, a może i reszta użytkowników
> ma prawo nie natykać się na takie śmieci, które tu ciągle zostawiasz.
> To nic osobistego, ale nie chce mi się już więcej roztrząsać dylematów
> zwianych z twoimi wypowiedziami i twoją złośliwością.
> Dlatego sama rozumiesz.
> Życząc ci samych dojrzałych serów:
> - plonk.

Podpisuję się i dołączam życzenia nauczenia się pisowni francuskiej, w tym
nazwy tak znanej, jak Sevres.

136. Data: 2010-05-12 16:39:20

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-12 15:36, niebożę E.W. wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Wiem. Byłam stałym bywalcem newsów parę lat temu. :) Qra i Qrczak są mi
> znani, mnie też znają - nigdy by pewnie nie zgadli, że ja w rozsypce to
> ta "stara harpia" :)

Hm... mam pewne podejrzenia. I jeżeli się nie mylę, to rzeczywiście,
można nie poznać.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

137. Data: 2010-05-12 17:48:03

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółtek pisze:

> [...]
> Włączają mu się czyste i bardzo silne automaty
> wypychające zjawisko "z dala ode mnie, brrr...".
> Oczywiscie siłą nośną tych automatów jest

Zapomniales o "wygodnym zyciu".
I.

138. Data: 2010-05-12 17:52:50

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółtek pisze:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> No właśnie nie. Psychiatra to lekarz - biochemia, medycyna.

O ile ja rozumiem ten problem, to ustawa w cytowanej postaci miałaby na
celu zamknięcie możliwości wykonywania zawodu psychoterapeuty osobom,
które nie mają ukończonych studiów psychologicznych. Co w praktyce
oznaczałoby to, że nawet pomagisterskie kursy psychoterapii by tego nie
zmieniły. Czyli psychoterapeutą mógłby zostać tylko mgr psychologii.
Chyba dobrze rozumiem? No i to w moim odczuciu jest bez sensu.

Ja nie uważam, że każdy psychiatra nadawałby się na psychoterapeutę, no
ale jednak po odpowiednim szkoleniu/kursie/studiach podyplomowych chyba
tak, o ile podobałoby mu się to bardziej niż wypisywanie recept
(zwłaszcza że są teraz tacy, którzy to łączą).

Czytałeś "Czarowników i psychiatrów" prawda? Wcale nie wykształcenie
decyduje o tym, czy ktoś będzie dobrym psychoterapeutą, ale - oprócz
niego oczywiście, bo wcale go nie neguję - predyspozycje osobowościowe i
według mnie przede wszystkim _doświadczenie_życiowe_.

Ewa

139. Data: 2010-05-12 17:55:12

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółtek pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ufam stereotypom. Jak homoseksualista, to przecież z pewnością
> skąpo ubrany. Ktoś miał jakieś problemy z odczytem ?
>
> Znowu żartujecie ?

No ja pomyślałam, że faceci w Twoim dowcipie tak się brzydzą
homoseksualistów, że nawet przez ubranie dotknąć nie chcą. ;)

Ewa

140. Data: 2010-05-12 18:42:39

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
> niego oczywiście, bo wcale go nie neguję - predyspozycje osobowościowe
> i według mnie przede wszystkim _doświadczenie_życiowe_.

Doświadczenie życiowe?
To jakiś mit, z którym walczę praktycznie na co dzień w swoim zawodzie,
a w którym doświadczenie powoduje jedynie nawarstwianie się stereotypów.
Najlepiej widać to chyba na przykładzie prawników.
O ich skuteczności decyduje praktycznie umiejętność tzw. "zdolność
kojarzenia faktów",
polegająca na błyskawicznym dopasowaniu do sprawy innej sprawy, przepisu
lub precedensu z potężnego zasobu wiedzy - wykształcenia.
Sam zasób wiedzy, bez tej umiejętności jest bezwartościowy
i na prestiżowych uczelniach kandydaci jej nie posiadający lub posiadający
w niedostatecznie rozwiniętą są odfiltrowywani na 2-3 roku studiów.
Do tego dochodzi także wiek.
Skuteczność zawodowa pracowników umysłowych w latach kształtuje się w
formie krzywej
dzwonowej i maksimum przypada na lata 30-35.
W tych latach ludzie są najbardziej błyskotliwi i odnoszą największe
sukcesy.
Starsze zespoły są zasilane właśnie po to młodszymi osobami,
które mogą bazować na ich wiedzy i doświadczeniu
i pracują na prestiż całej kancelarii.
Natomiast u nas lekarz czy psycholog są coraz częściej rzemieślnikami
coraz bardzie topornymi i prymitywnymi z wiekiem.
Piotrek

MYDŁO W ZALOBIE
ZABAWA... OD NOWA?!
Co innego facet, a co innego mężczyzna.