Re: New Dawn wiecznie zywa :)

Data: 2003-06-22 09:15:02
Temat: Re: New Dawn wiecznie zywa :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

"Inka" <p...@f...edu.pl> wrote in message
news:bd2cd0$oig$1@atlantis.news.tpi.pl...
> A' propos "majtkowo rozowe", nabylam droga kupna roze pienna pt. Quenn
> Margarethe (tez w tym kolorku). Zastanawiam sie, nieco na wyrost, jak ja
> przezimowac. Przesadzilam ja do duzej donicy i tak ja bede rosnac.

Dlaczego boisz sie wysadzenia jej do ogrodu? Podziwiam sztamowe róze u
sasiadki pare domów dalej. Posadzila od poludniowej strony, tak ze 3 m od
sciany domu, przy plocie - troche dalej w kierunku poludniowym i równiez w
zachodnim - ma zywoplot tak ze 2m. Róze zimuja pieknie, okreca je na zime
chocholami (korona i pien również) i chyba równiez robi kopczyki przy
korzeniach. Przetrzymały również tegoroczną zimę.
To samo pytanie dotyczy bukszpanu.

Pozdrawiam, Basia.