Koniec roku 23 czerwca

41. Data: 2006-03-04 16:15:55

Temat: Re: Koniec roku 23 czerwca
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:duccud$hth$2@atlantis.news.tpi.pl...

> A poprawki? Egzaminy komisyjne? Kiedy? We wrześniu?

Przez tyle lat jakoś sobie ludzie z tym radzili, to może i w tym roku sobie
poradzą...
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

42. Data: 2006-03-04 16:58:27

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:4409bd0e$1@news.home.net.pl,
niejaki(a): @nn z adresu <a...@p...pl> napisał(a):

> Przez tyle lat jakoś sobie ludzie z tym radzili, to może i w tym
> roku sobie poradzą...

Od dwóch lat jest nowa matura, która na kilka tygodni destabilizuje
życie szkoły.

--
Ewa (29.9), Julka (3.6), Zuza (1.7)
http://julka.gourl.org

43. Data: 2006-03-04 17:42:26

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zona alberta" <r...@o...pl> wrote in message
> W artykule news:4409bd0e$1@news.home.net.pl,

> Od dwóch lat jest nowa matura, która na kilka tygodni destabilizuje
> życie szkoły.

Ale już sobie powiedzieliśmy, że destabilizuje (choć wcale nie powinna)
życie liceum, nie KAŻDEJ szkoły.
Anka

44. Data: 2006-03-04 17:46:00

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@o...pl> wrote in message

> A poprawki? Egzaminy komisyjne? Kiedy? We wrześniu?

W podstwówce?
To raz, a po drugie, po wystawieniu ocen już nie ma odpytek. Egzaminy
poprawkowe, komisyjne itp są TYLKO w sierpniu. Tobie się chyba szkoła ze
studiami myli:)
Anka

45. Data: 2006-03-04 17:53:21

Temat: Re: Nie rozumiem!!!
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto z Was pracuje 14
>
> Pewnie wiele osób :(

Tak, ja czasem też, ale czy dzieciaki naprawdę muszą od małego zasuwać w
takim kieracie?
Anka

46. Data: 2006-03-04 19:17:31

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:duck6j$cfq$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): miranka z adresu <a...@m...pl> napisał(a):

> Tak, ja czasem też, ale czy dzieciaki naprawdę muszą od małego
> zasuwać w takim kieracie?

Nie muszą. Doprecyzowałam tylko ;)

--
Ewa (29.9), Julka (3.6), Zuza (1.7)
http://julka.gourl.org

47. Data: 2006-03-04 19:18:48

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:ducji3$a12$1@inews.gazeta.pl,

> Ale już sobie powiedzieliśmy, że destabilizuje (choć wcale nie
> powinna) życie liceum, nie KAŻDEJ szkoły.

Odnoszę jednak wrażenie, że poprawki czy egzaminy komisyjne są raczej
domeną szkolnictwa ponadgimnazjalnego.

--
Ewa (29.9), Julka (3.6), Zuza (1.7)
http://julka.gourl.org

48. Data: 2006-03-04 19:28:19

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):

> W podstwówce?

Koniec roku dotyczy też gimnazjów i liceów gdybyś nie zauważyła.

> To raz, a po drugie, po wystawieniu ocen już nie ma odpytek. Egzaminy
> poprawkowe, komisyjne itp są TYLKO w sierpniu.

Wiesz, moja matka pracuje w liceum i u niej pierwszy termin komisów jest
właśnie w czerwcu. Poprawki komisów są we wrześniu.

Tobie się chyba szkoła ze
> studiami myli:)

Nie sądzę, nigdy nie przebywałam na studiach na tyle długo, żeby dotrzeć
do egzaminów :).

49. Data: 2006-03-04 21:05:51

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@o...pl> wrote in message

> Koniec roku dotyczy też gimnazjów i liceów gdybyś nie zauważyła.

Elske, przecież o tym jest cały czas mowa. To, że w liceach są matury i
poprawki, to nie powód, żeby dzieciakom w zerówce odbierać ponad tydzień
wakacji. Teraz przez opóźnienie wyników matur, licealistom też się zresztą
odbiera wakacje. I naprawdę jedyny powód to bezwład organizacyjny.
Racjonalnego uzasadnienia to wszystko nie ma.
Proponuję zakończyć temat, bo kręcimy się w kółko.
Usiluję powiedzieć tylko jedno - nie ma się co cieszyć z tych przymiarek do
wydłużenia roku szkolnego, bo tym samym dajemy urzędnikom z MENiS sygnał, że
godzimy się na ich indolencję. Za chwilę radośnie skrócą wakacje o kolejne
dwa tygodnie, żeby dopasować rok szkolny zerówki do ogłoszenia wyników matur
(czyli 15 lipca). Chcecie tego?
Anka

50. Data: 2006-03-04 21:11:26

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:du8pe3$8r8$1@nemesis.news.tpi.pl>
Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

> A i w nauczaniu zintegrowanym dzieci nie mają siedzieć
> w ławkach, nie mają przerw wyznaczanych dzwonkiem co 45 minut, tylko
> nauczyciel robi przerwy według własnych obserwacji (stopnia zmęczenia
> dzieci).

Czcze marzenia ;-)
W klasie mojej córy jest tradycyjnie - lekcje i przerwy takie, jak w klasach
III - VI.

--
PozdrawiaM

7-latka na przednim siedzeniu?
szukam sklepów ze sprzetem sportowym dla dzieci
Poszukiwany dobry psycholog dziecięcy w Warszawie
kaszel... kaszel...kaszel
Wypracowania z internetu - gdzie?