Niedzielne śniadanko

1. Data: 2001-12-02 09:45:40

Temat: Niedzielne śniadanko
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie był ser żółty panierowany w jajku i bułce i sałatka z pomidorów i
papryki. Co jadacie w niedzielę na śniadanka.

Ela

1. Data: 2001-12-02 09:55:01

Temat: Re: Niedzielne śniadanko
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

to, co w inne dni...nic albo jakies platki, albo owoca jakiegos.
zakanszane kawa ;)

Krysia

>U mnie był ser żółty panierowany w jajku i bułce i sałatka z pomidorów i
>papryki. Co jadacie w niedzielę na śniadanka.
>
> Ela

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-02 10:01:48

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ela" <e...@p...onet.pl> wrote:

>U mnie był ser żółty panierowany w jajku i bułce i sałatka z pomidorów i
>papryki. Co jadacie w niedzielę na śniadanka.

..zapomniane trochę w społeczeństwie naszym omlety....

(A jak było trochę inaczej na świecie, to moja mama karmiła nas
czymś co brzmi bardzo mocno a smakuje fenomenalnie. Bigosem z
cebuli. Krótko pisząc - stado poplasterkowanej cebuli, duszone
na palelni przez długi czas i jedzone z pieprzem i solą i
świeżą bułka. Fenomenalne w smaku ale wiem, że kontrowersyjne.
Cebulę pdlewało się lekko wodą i się dusiła. dziś może to nie
najlepsza propozycja ale jedliśmy to zawsze aż nam się uszy trzęsły...)

AgaatW.

1. Data: 2001-12-02 11:18:56

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> U mnie był ser żółty panierowany w jajku i bułce i sałatka z pomidorów i
> papryki. Co jadacie w niedzielę na śniadanka.
>
> Ela

a ja zrobiłem extra bułeczki Doruni (1,5 porcji, żeby więcej roboty było) i
zjadłem (nie wszystkie) z jogurtem
a przed chwilą skończyłem eksperymentować z jakimś kokosowym quasi-ciastem
na krakersach. czekam aż te ostatnie trochę zmiękną i zacznę pochłaniać

pozdrawiam niedzielnie
Deuter

1. Data: 2001-12-02 12:02:15

Od: "Monika Sawicka" <m...@f...plock.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9uctud$bgl$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Cebulę pdlewało się lekko wodą i się dusiła. dziś może to nie
> najlepsza propozycja ale jedliśmy to zawsze aż nam się uszy trzęsły...)

Pyyyyyyycha!
U mnie na niedziele zawsze jest albo stado jajecznicy z cebula i kielbaska,
albo - zamiast jajek - do cebuli z kiełbaską - wrzucamy - KASZANKĘ :))
To nasz niedzielny rarytas. W tygodniu nie wolno tego robic, na niedziele i
juz!

--
Monika pozdrawia...
"Tu be-a oor nut tu be-a, thet is zee qooesshun"

1. Data: 2001-12-02 13:54:23

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> U mnie był ser żółty panierowany w jajku i bułce i sałatka z pomidorów i
> papryki. Co jadacie w niedzielę na śniadanka.
>
> Ela

nic-jak zawsze zreszta:)

Mechcia

1. Data: 2001-12-02 14:22:05

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana Ela wzięła i naskrobała, co następuje:

> Co jadacie w niedzielę na śniadanka.

Obowiązkowo jajecznicę na boczku ze szczypiorkiem....

nann

1. Data: 2001-12-02 14:35:39

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> U mnie był ser żółty panierowany w jajku i bułce i sałatka z pomidorów i
> papryki. Co jadacie w niedzielę na śniadanka.

Ja ani w niedziele ani wcale nie jadam sniadan. Chyba tylko na wakacjach na
Mazurach, gdzie jest stol na werandzie mam w zwyczaju wynosic dzbanek kawy,
pieczywo, ser, dzemyu i np jajka i jem. A tu nie potrafie:-)

1. Data: 2001-12-02 19:51:27

Od: Agnieszka Bednarz <^smoczek^@rotfl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Dec 2001, nann wrote:

> Persona szumnie zwana Ela wzięła i naskrobała, co następuje:

> Obowiązkowo jajecznicę na boczku ze szczypiorkiem....

Nie ma to jak musli z zimnym mlekiem.
Zresztą nie tylko na śniadanie. Płatki mogę pożerać w każdym momencie
dnia, a nawet nocy jeśli nie śpię, a jestem głodna :)
Za to jajecznica na pomidorkach pysznie smakuje na kolację. Chociaż
często zdarza mi się mieć dylemat czy zrobić sobie jajecznicę czy jajka
sadzone właśnie na boczku :)
Niestety najczęściej konczy się na tym, że i tak zjadam coś na mieście.

Ah, ale ciapa ze mnie. Bo tak w ogóle to chciałam się przywitać.
Czytuję Was bardzo często, bo bardzo często jestem głodna ;)
Co prawda nie gotuję, ale marzę o tym co mogłabym ugotować, a później
powąchać, dotknąć i wreszcie skosztować... Tak, możecie mnie nazywać
masochistką ;)

Niestety wkupnego nie mogę zaprezentować. A przyczyna jest bardzo
wstydliwa... Jestem totalnym antytalenciem kulinarnym. I wcale sobie tego
nie wmawiam. To cud, że kawę umiem zrobić ;)
A przepisy, które znam, to wszystko gdzieś przeczytane, usłyszane...
Np. ostatnio nauczyłam się, że ryż ma wspaniały smak jeśli do gotującej
wody dodaje się troszkę bazylii i dużo suszonego koperku.
Będę zatem dalej cichutko siedzieć i czytać, czytać, czytać :)
Może kiedyś wezmę i się nauczę gotować, o.

> nann

Pozdrowionka,
mangusia
--
,._,---._`.oo' ^smoczek^@rotfl.eu.org
'^--`=`==---`-' -bf-

1. Data: 2001-12-02 20:14:06

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Bednarz <^smoczek^@rotfl.eu.org> a écrit dans le message :
P...@s...rmf
.pl...
On Sun, 2 Dec 2001, nann wrote:

ciach

[...]

no to sprobuj kiedys wrzucic do wody na ryz 1-2 liski laurowe...

Poza tym : witam !

Ewcia

--
Niesz !