Niemcy robią zapasy.

111. Data: 2016-11-29 15:29:39

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To już aż tak się porobiło?! Nie szczepią od razu, i później też nie?
> Można tak po prostu "bo nie", i nikt słowa na to nie powie?

Mnie to nawet pytali, czy szczepię. Oczywiście z lekkim naciskiem na tak.
Ale dużo dziewczyn migało się podając różne powody.
Może nie jest tak źle, tylko po prostu tak trafiłam.

> PS
> Żeby nie było całkiem off-topic -- dla konsekwencji niektórzy
> by mogli nawoływać do poniechania pasteryzacji w kuchni. Ten
> cały Ludwik Pasteur, to musiał być gość podejrzany. Tylko nie
> wiem co wtedy z tą kiełbasą w słoikach.

Dla zachowania konsekwencji powinno się także nie promować zbytniej
higieny ani białych rękawiczek.

"Fakt, że w połowie XX wieku polio zaatakowało USA i inne bogate kraje,
najkrócej da się wyjaśnić nadmiarem higieny. Im jakiś kraj był
biedniejszy, tym miał gorszą higienę, ale dzięki temu organizmy ludzi,
stykając się stale z różnymi wirusami, uczyły się z nimi walczyć -
rozwijały przeciwciała niedopuszczające do rozwoju choroby."
http://wyborcza.pl/alehistoria/1,121681,13486083,Pol
io_choroba_bogatych.html

Tak więc i higiena ma swoje skutki uboczne.

Ewa

112. Data: 2016-11-29 15:30:36

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 13:52, FEniks pisze:

> BTW Jak poradziliście sobie z refluksem? Samo przeszło?
>
> Ewa

PS. w czasie zakwaszania zoladka unikalam jak ognia podawania mu slodyczy.

@

113. Data: 2016-11-29 15:31:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 15:02, samya pisze:

> Porodówka nie jest od scigania.

Ale od zapobiegania powodom ścigania. ;)
Jeszcze 13 lat temu na porodówce nie było żadnej dyskusji na ten temat,
czy ktoś chce szczepić, czym, jak i kiedy.

Ewa

114. Data: 2016-11-29 15:32:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2016 o 23:30, Ikselka pisze:

> Dlatego, że U NAS są. Ale tylko na NASZE szczepy bakterii i wirusów.

Niewychodzące.

Ewa

115. Data: 2016-11-29 15:37:49

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 15:31, FEniks pisze:

> Ale od zapobiegania powodom ścigania. ;)
> Jeszcze 13 lat temu na porodówce nie było żadnej dyskusji na ten temat,
> czy ktoś chce szczepić, czym, jak i kiedy.
>
> Ewa

Ba, nawet jeszcze 6 lat temu nie bylo dyskusji :)
Zabierali brzdaca i oddawali zaszczepionego :)

@

116. Data: 2016-11-29 15:46:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 15:12, samya pisze:

> Nie, ale nikt mnie nie zmusza do picia konkretnej.

Podobnie ze szczepionkami. Możesz wybrać, jaką chcesz.

> Moge kupic, moge nie kupowac - moj wybor.

Woda służy nie tylko do picia. Ja odczuwam skutki uboczne używania wody,
mam przesuszoną skórę. A nie mam za bardzo wyboru dostawcy wody, mogę
się co najwyżej nie myć.

> Ogolnie, dobrze jest czytac etykiety i znac sklad produktow, ktore
> kupujemy.

To nie podlega dyskusji.

Ewa

117. Data: 2016-11-29 15:46:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> No dokładnie.
> Kompletnie mnie nie obchodzi, co jakieś nieznane mi xy robią
> ze swoim życiem. Więc się wtrącam :)

No więc właśnie niedokładnie tak. Gdy lecimy do Afryki czy południewej
Azji -- wtedy szczepimy się dla siebie. Ale tutaj w Polsce, w Europie,
robimy to z szacunku dla innych. Bo nie jest nam obojętne życie bliźnich.
Tyle nam mówi Nash -- a to ważniejsze niż to, co się ulęgło w brzydkich
umysłach nieznanych iksów. Ludzie kiedyś bez wahania kładli swoje życie
w powstaniach czy innych wojnach. Teraz namnożyło sie parszywych egoistów,
którzy dalej czubka swojego zachichaneg niczego nie zauważą. Nieznanych
iksów nie stać na najmniejsze poświęcenie.

--
Jarek

118. Data: 2016-11-29 15:49:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 15:26, samya pisze:

> Tak naprawde pomoglo dopiero zakwaszenie mu zoladka - codziennie rano
> dawalam mu albo wode z odrobina octu jablkowego lub cytryny, albo
> troche kefiru, albo sok z kiszonej kapusty z woda. Oczywiscie nieduzo,
> tak ok. 1/5 szklanki, mniej wiecej 15 minut przed jedzeniem.
> Potem przeszlam na kwas askorbinowy rozpuszczony w swiezo wyciskanych
> sokach.

Aaa, to wnioskuję, że już był starszy i długo mu się ten refluks utrzymywał.

Ewa

119. Data: 2016-11-29 15:51:46

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> którzy dalej czubka swojego zachichaneg niczego nie zauważą. Nieznanych
> iksów nie stać na najmniejsze poświęcenie.

No właśnie jutro lecę doszczepić się trzecią dawką p/tężcowo. Dla
siebie, jak sądzę.
Paskudne umysły, czy tam inne zakichane czubki nosów omijam z daleka.
--
B.

120. Data: 2016-11-29 16:00:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 15:19, Ikselka pisze:

> Czyli nie ma się co tak cieszyć z tych szczepień.

Nienienie, na _moim_ miejscu byś się nie cieszyła.

> - a w momencie gdy ustaje kilkunastoletnia odporność poszczepienna u
> zaszczepionych, to właśnie osoby zaszczepione jako dorosłe/starsze będą
> najbardziej narażone na infekcję i jej ciężkie skutki, oczywiście plus cała
> reszta.

No to pytanie wciąż aktualne - ile już razy (za)chorowałaś na polio?
Ewentualnie ile znasz dorosłych osób, które zaraziły się od swoich dzieci?
Tak wiem wiem, ze 100.

Ewa

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons