Niemcy robią zapasy.

61. Data: 2016-11-27 23:22:43

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2016 o 01:16, Animka pisze:
> Wczoraj w Expresie Reporterów była poruszana sprawa i cała debata o
> dziewczynce, która zaszczepili na polio, krztusiec i jeszcze coś-trzy
> w jednym. dziewczynka miala w tym czasie zapalenie ucha. Laryngolog
> nie raczył jej zbadać.

To wina lekarza, który w tej sytuacji zaszczepił, a nie szczepionki.

> Mam nadzieję, że na pewno specjaliści z programu i Elżbieta Jaworowicz

Czyli Elżbietka też już walczy o posadkę wszelkimi sposobami...

> Kiedyś taki z telewizji energoterapeuta Nowak wydał broszurkę, że dają
> dzieciom ruskie szczepionki z niezabitymi bakteriami.

Żadnej wielkiej tajemnicy nie zdradził:
"W skład szczepionki może wchodzić żywy, o osłabionej zjadliwości
(atenuowany <https://pl.wikipedia.org/wiki/Atenuacja>) lub
zabitydrobnoustrój <https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikroorganizm>, a
także inne fragmenty jego struktury czymetabolity
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Metabolit>."
https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka

Ewa

62. Data: 2016-11-27 23:23:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2016 o 22:10, Ikselka pisze:
> Najprawdopodobniej Ty, ja, wszyscy tutaj w grupie jesteśmy obecnie
> całkowicie bezbronni wobec polio, ospy itd.

To ile razy już (za)chorowałaś?

Ewa

63. Data: 2016-11-28 00:25:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> To ile razy już (za)chorowałaś?

Ponieważ u ludzi po 40tce brak już odporności, nie wybieram się na Ukrainę
(tam się już sporo choruje) ani do Indii itp. Jednakże sporo osób tam
jeździ, mogą więc przywieźć polio do Polski. Ale i na miejscu w Polsce
sporo tego w przedszkolach, więc poczekamy, zobaczymy, kiedy wybuchnie
pierwsza epidemia, a wybuchnie - z powodu dzikich wirusów polio wydalanych
przez szczepione dzieci, niestety. Dzikie wirusy polio są bardzo groźne:
https://szczepieniapolio.wordpress.com/nieszczepieni
-szczepieni-doustnie-opv-i-lub-szczepionka-z-wirusem
-inaktywowanym-ipv-podobienstwa-i-roznice/
I na Twoim miejscu nie cieszyłabym się z powyższego tekstu pod linkiem.

--
XL

64. Data: 2016-11-28 00:48:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-27 o 23:23, FEniks pisze:

> To ile razy już (za)chorowałaś?

Szczepią raczej nałe dzieci. Tę dziewczynę, która zaszcepili chyba drugi
raz,

--
animka

65. Data: 2016-11-28 00:52:07

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-27 o 23:22, FEniks pisze:

> To wina lekarza, który w tej sytuacji zaszczepił, a nie szczepionki.

> Czyli Elżbietka też już walczy o posadkę wszelkimi sposobami...
Ona nie musi walczyć. Królowa jest jedna....i tą królową jest właśnoe
ElżbietaJaworowicz.

--
animka

66. Data: 2016-11-28 10:52:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> sporo tego w przedszkolach, więc poczekamy, zobaczymy, kiedy wybuchnie
> pierwsza epidemia, a wybuchnie - z powodu dzikich wirusów polio wydalanych

A już nawet nie chcę myśleć, co przywlekli ze sobą do Europy imigranci z
Afryki i Syrii w liczbie (jak dotąd) już ponad 1 200 000. Nikt ich nie
bada, nikt ich nie szczepi, nikt niczego nie jest w stanie stwierdzić na
temat ich historii zdrowotnej, ani na temat zachowania się w naszej
populacji obcych dla niej szczepów bakterii i wirusów. A polio w Afryce
szaleje. Żeby tylko polio - niedawno szalała gorączka krwotoczna.

--
XL

67. Data: 2016-11-28 11:28:47

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ponieważ u ludzi po 40tce brak już odporności,

coraz ciekawsze dyrdymały opowiadasz

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

68. Data: 2016-11-28 11:45:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

masti pisze:

> coraz ciekawsze dyrdymały opowiadasz

Najlepiej się na nie uodpornić.

--
Jarek

69. Data: 2016-11-28 13:09:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

> coraz ciekawsze dyrdymały opowiadasz

http://szczepienia.pzh.gov.pl/main.php?p=3&id=46&sz=
1265&to=szczepionka

http://szczepienie.blogspot.com/2015/03/jak-dugo-dzi
aa-szczepionka-przeciwko_39.html?m=1

"
Czas ochrony szczepionki przeciwko polio

Szczepienie przeciw polio IPV daje maksymalnie 10 letnią ochronę. Dorośli
się prawie nigdy nie szczepią.
http://mandalay.pl/szczepienia-przed-podroza-do-azji

Wg. PZH około 10lat
http://szczepienia.pzh.gov.pl/main.php?p=3&id=46&sz=
1265&to=szczepionka

Tutaj mowa o 18 latach
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2251870

W Polsce OPV jest w 6 roku zycia. Po całym cyklu jest tylko pobożne
życzenie w postaci cytatu, życzenie gdyż nikt tego nie sprawdził:
"Odporność po szczepieniu utrzymuje się najprawdopodobniej przez całe
życie."
http://pediatria.mp.pl/szczepieniaochronne/show.html
?id=64394

Przypomnę iż:
Prawdopodobieństwo paraliżu polio jest ponad 10 razy wyższe u dorosłych niż
u dzieci (ponad rząd wielkości wyższe (1:75 dorośli zamiast 1:1000 dzieci))

http://www.wydzialszczepien.pl/30-w-poliomyelitis.ht
ml

Śmiertelność polio wynosi u dzieci 2 - 5%, u dorosłych 15 - 30% (a jeśli
zajęty jest ośrodek oddechowy nawet 75%).
http://sporothrix.wordpress.com/2010/12/19/od-polio-
chce-miec-glowe-wolna/

Więcej na temat polio:

https://www.facebook.com/groups/779018065479021/perm
alink/802059433174884/
"

Przykro mi, nie dysponuję w tym momencie cytatami z mędrców Syjonu jako
źródłem danych specjalnie dla twojego poziomu, więc musisz się zadowolić
powyższymi. I pamiętaj, jeśli byłeś szczepiony do 6 roku życia, to zostając
rodzicem w wieku lat 24 lub później, szczepiąc dzieci i potem z racji
przewijania mając kontakt z wirusami w ich wydalinach, jesteś w poważnej
grupie ryzyka.
Niestety.

--
XL

70. Data: 2016-11-28 18:54:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-11-28 11:28, obywatel masti uprzejmie donosi:

> coraz ciekawsze dyrdymały opowiadasz

Oj, różne się z ludźmi rzeczy dzieją po 40tce?

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons