Nienawiść

Temat: Re: Nienawiść
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
news:ibr2cc$gb4$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> A ja jestem Polak, czy nie ?
> I od razu mówię: wadać różnicę. Mieszkam w Trójmieście, jeżdżę do Słupska
> - i mówię Wam - jest różnica. Chodzi właśnie o ten zachodni porządek.
> Na Pomorzu jest po prostu słabiej. Gdyby nie turystyka to ja nie wiem,
> co by tu było ...

Białoruś, panie, Białoruś.

P.

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jakiś czas temu na PSP eksponowano mapę "wyborczą" przy okazji chyba
> wyborów prezydenckich i pokrywała się ona dokładnie z mapą "gęstości" i
> przebiegu połączeń kolejowych w Polsce.

... ale się to zmienia. PO wyraźnie 'wyżera' silne przyczółki na wschodzie,
na Mazurach ... zaraza sią rozłazi już nie po liniach kolejowych, ale
normalnie samochodami, psia jej mać ... :)

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Nie tylko. Tu mieszkają potomkowie osadników, zresztą wbrew stereotypom w
> większości z centralnej Polski, a nie zza Buga.
> Osadników, czyli tych, którzy wyruszyli w nieznane i zamieszkali w
> miejscach, które nie należały do żadnych konkretnych grup przybyszów, tu
> każdy był obcy i musiał sobie z tym radzić większą tolerancją i
> otwartością. Ta postawa nie zginęła.

Myślę, że szczególny pod tym względem i warty wspomnienia jest Szczecin.
Masa ludzi jeszcze pamięta, jak ich ojcowie/matki mniej lub bardziej
elegancko/brutalnie zajmowało poniemieckie mieszkania.

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Problem w tym, że nie masz bladofiołkowego pojęcia o astrologii i
> astrologach- to nie problem. Problem- wypowiadasz się z dużą pewnością.
> Chiron

Chiron, a Redart/Zażółcony to jaki znak zodiaku ? Podaj dwa, które Ci
pasują.
Strzel też może wg. choroskopu Chińskiego.
Ale z uzasadnieniem, dlaczego taki znak Ci pasuje.

A mój ojciec i syn też strzelce - to dla Ciebie na zachętę.

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chiron, a Redart/Zażółcony to jaki znak zodiaku ? Podaj dwa, które Ci
> pasują.

Baran.

V-V

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lis, 11:19, Fragile <s...@o...pl> wrote:

> Be careful... Na grupie aż się od nich roi ;)
>
> Pozdrawiam,
> M.

Z tego co zrozumiałem przynajmniej 3: Stalker, Qra i Fragile? Ktoś
jeszcze?
Na oko rzecz biorąc, 3 skorpiony są już niebezpiecznie blisko
przekroczenia psp-owego limitu użytkowników na jeden znak, więc rysuje
nam się jakaś prawidłowość.
Może gdyby sporządzić statystykę/zestawienie zodiakalne userów,
znaleźlibyśmy się troszkę bliżej odkrycia mitologicznego zestawu cech,
predysponującego wybrane jednostki do wkręcenia się w psp.

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

Ale z uzasadnieniem, dlaczego taki znak Ci pasuje.

A mój ojciec i syn też strzelce - to dla Ciebie na zachętę.
===============
To nie jest proste- bo nikt nie jest archetypem. Często po wykonaniu Mandali
urodzeniowej widzimy urodzeniowego np Koziorożca jako zdominowanego przez
zupełnie inne znaki. Mniejsza z tym.

Gdybym miał obstawiać- to zauważam u Ciebie sporo cech charakterystycznych
dla Wodnika.

O innych horoskopach zapomnij. Pod tą szerokością geograficzną- to nie
będzie działać.:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> Baran.

A podaj, co mnie z baranem łączy.
BTW. A masz coś do baranów ?

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A podaj, co mnie z baranem łączy.

Ambicja. I aspiracje.

> BTW. A masz coś do baranów ?

Nie mam.
Jednego nawet kiedyś bardzo, bardzo lubiłam.

V-V

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> Ambicja. I aspiracje.

> Nie mam.
> Jednego nawet kiedyś bardzo, bardzo lubiłam.

No dobra, to uroczyście oświadczam, że wykryłaś znak zodiaku
mojej żony i mojej córki :)

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.