Nienawiść

611. Data: 2010-10-21 14:34:58

Temat: Re: Nienawiść
Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4cc04aab$0$22805$65785112@news.neostrada.pl...

> Przyczyn szukaj w sobie, jakby powiedział Chiron.

To tak jak "Użyj mocy Luke" ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

612. Data: 2010-10-21 14:35:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Paź, 16:24, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> _Znoszenia_

Ikselka bardzo słabo czyta wszelkiego rodzaju gry słowne, przenośnie,
czy metafory :-)
W dodatku brak jej dystansu zarówno do siebie, jak i do prezentowanych
treści...
Co ma znaczący wpływ na finezyjne poczucie humoru (a raczej jego brak)

Trochę się to kłóci z deklarowanym "byciem poetką", ale co tam :-)

Stalker

613. Data: 2010-10-21 14:38:11

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Wystarczająco mnie już frustruje priv-bagienko z P i potrzebuję
> pomocy jakiejś takiej bardziej zaangażowanej jednak.
[...]

Powiem ci w zaufaniu: to już mi chorobliwie wygląda, zażółcony.

P.

614. Data: 2010-10-21 14:39:29

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> [...]
> [...]
>
> Powiem ci w zaufaniu: to już mi chorobliwie wygląda, zażółcony.

O, pardon, miało iść na priva.
Grupa-priv-grupa-priv-grupa-priv-grupa. Wypadło na grupę jednak.

P.

615. Data: 2010-10-21 14:51:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 16:30:22 +0200, Przemysław Debski napisał(a):

> Jak by skąpy ubiór był na czymś co mnie podgrzewa, to pewnie tak.

Podgrzewają Cię np prostytutki?

616. Data: 2010-10-21 14:53:19

Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> O, pardon, miało iść na priva.
> Grupa-priv-grupa-priv-grupa-priv-grupa. Wypadło na grupę jednak.

To może pisz po prostu na grupę i będzie gut. To nie był mój pomysł
z tym privem.
W moim odczuciu nikt Tu ci(nam) krzywdy nie zrobi - tak w kontekście
Twojej ostatniej uwagi na priv, że zrobiłem dziś tu na grupie coś
niedyskretnego.

618. Data: 2010-10-21 14:58:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 07:35:19 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Ikselka bardzo słabo czyta wszelkiego rodzaju gry słowne, przenośnie,
> czy metafory :-)

To tylko opinia człowieka, który bardzo słabo czyta wszelkiego rodzaju gry
słowne, przenośnie, czy metafory.

> W dodatku brak jej dystansu zarówno do siebie, jak i do prezentowanych
> treści...

Na pewno nie brak mi wiedzy o faktach, o których nie wiesz Ty - stąd
absolutnie nie mozesz odczytywac tego, o czym piszę.
Nie wiesz m.in. ze do macy nie dodaje sie jajek, więc nie sposób bylo
skojarzyć tego ze "znoszeniem" Aichowym (ona zresztą też nie wie), jak
również nie wiesz, CO ja wiem, więc i co skojarzyłam na podstawie
Aichopwego "kanibalizmu", mianowicie o pogłoskach krążących odwiecznie na
temat tejże macy:
http://www.google.pl/search?q=%22krew+do+macy%22&ie=
utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&clie
nt=firefox-a

> Co ma znaczący wpływ na finezyjne poczucie humoru (a raczej jego brak)

U Ciebie wcale go nie zauważam - raczej tylko niemęską czepliwość i
oslizłość, która przystoi raczej przekupce.

> Trochę się to kłóci z deklarowanym "byciem poetką", ale co tam :-)

Kłóci się z Twoją opinią - tylko i wyłącznie. A od Twojej opinii do
rzeczywistości jest jak stąd do gwiazd.

617. Data: 2010-10-21 14:58:54

Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podgrzewają Cię np prostytutki?

W moim przypadku podgrzewanie się nie jest wynikiem świadomego rozważenia za
i przeciw, wyciagnięcia wniosków i podjęcia decyzji na podstawie
racjonalnych przesłanek. Więc zasadniczo czy prostytutka, czy zakonnica nie
ma to znaczenia dla tematu.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

619. Data: 2010-10-21 15:03:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 16:58:54 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Nie wiesz m.in. ze do macy nie dodaje sie jajek, więc nie sposób bylo
> skojarzyć tego ze "znoszeniem" Aichowym (ona zresztą też nie wie

że kanibalizm to spożywanie białka istot TEGO SAMEGO gatunku, więc nawet
gdyby jajka do macy dodawano, to jedząc ją nie popelniałabym kanibalizmu),

j.p.

620. Data: 2010-10-21 15:09:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 16:30, Ikselka pisze:

> A widzisz, byłam pewna, że udokumentowanych (m.in. pogromem kieleckim)
> odwiecznych posądzeń Żydów o dodawanie krwi niewinnych dzieci nieżydowskich
> do macy.
> A do macy jajek się nie dodaje. Z chałką Ci się pomyliło.

Jeszcze raz:
_znoszenia_ macy_

--
Pozdrawiam - Aicha (\

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.