Re: Nieśmiałość

Data: 2006-11-21 20:11:37
Temat: Re: Nieśmiałość
Od: "Maja" <j...@i...pl>

martin napisał(a):
> Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Dzieki za informacje, ale moglabys napisac dokladnie jak to dziala. Po
> prostu po paru tygodniach zazywania tych lekow i bez zadnego wysilku z mojej
> strony jestem zupelnie innym czlowiekiem (tzn. smialym, pewnym siebie,
> potrafiacym odezwac sie do obcej dziewczyny albo rozmawiac z nia na randce)?
> szczerze mowiac to nie bardzo potrafie to sobie wyobrazic, chociaz u mnie
> alkohol dziala podobnie wiec moze to i mozliwe. tylko ja nie chce zeby to
> dzialalo jak alkohol, nie chce zebym nie wiedzial co sie ze mna dzieje

> [...]

Te leki nie otumaniają, więc absolutnie nie działaja podobnie do
alkoholu. Nie działają natychmiast. To trwa. Czasem parę tygodni,
czasem parę miesiecy. Różnicy nie poczujesz od razu. Ale po pewnym
czasie możesz zauważyć, że po prostu rozmawiasz z
ludźmi/dziewczynami bez większych oporów. Będzie to aczej proces
stopniowy. Sopniowo będziesz coraz bardziej śmiały.
Czy leki bierze sie przez całe życie? Nie ma jednej odpowiedzi.
Czasem lekarz zaleca robienie przerw i sprawdzanie jak jest bez leku,
ale prędzej najpierw zmniejszy dawkę do najmniejszej skutecznej.

Pozdrawiam,
Maja