Re: Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny

From: "Jola" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny
Date: Mon, 11 Aug 2003 10:59:19 +0200
Sender: j...@o...pl@nat01.prosat.net.pl

Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.bjd241.2du.Bischoop@kgb.russia.pl...
> Latem margola & zielarz wyklawiaturzyl(a):

> Co ty piszesz, skoro juz fakt jest dokonany nie mozna teraz dziecka
> przepraszac,<ciach>

W tym miejscu uważam podobnie jak margola,ze aby nauczyc dziecka szacunku -
samemu nalezy bezwzglednie ów szacunek okazywać innym.
Zdaje sobie sprawe jak trudne to musi byc jesli nastolatka zachowuje sie tak
karygodnie lecz wydaje mi sie ze wieksza nauke wyciagnie jesli wujek ja
przeprosi,anizeli zostawi z przeswiadczeniem ,ze tak to sie załatwia.

Agresja rodzi agresje...
Sugeruje by wiecej z nia rozmawiac(jak z dorosła)-a nie z pozycji
wszechwiedzacego rodzica,okazywać zainteresowanie jej sprawami...postarac
sie narazie przeczekiwac jej ataki złości,a nastepnie bez złości i napadania
na nia wytłumaczyc i przekonać ,ze nie tedy droga...

>,<ciach> a poki co z takim charakterem bedzie tylko zla bestia nie >majaca
dlanikogo szacunku.

Duzo pracy czeka rodziców i najblizsza rodzine by z niej te "bestie "wytepić

--
~ Jola ~
<Mów, co masz do powiedzenia, a nie to, co powinieneś>