Re: Niewykonany Western-Blot

Data: 2008-03-28 17:09:05
Temat: Re: Niewykonany Western-Blot
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

bebek wrote:

> Prawie zostalem przekonany, ze nie mam boreliozy. Ale, co mi w takim
> razie dolega?
> Zbieram sie w sobie, aby szczegolowo opisac swoje doolegliwosci w
> mailu do Ciebie.

to MOŻE być borelioza, tego nigdy nie można wykluczyć. Byle nie wpadac w
histerie ze to "na bank borelioza i nic innego", bo można skończyć jak
ludzie z forum gazeta.pl którzy przez ponad rok się leczą bez żadnego
efektu.

Jeśli chcesz wysyłać maila, to dodaj koniecznie wyniki morfologii i
rozmazu - grosze kosztują (10 zeta razem) a mogą bardzo dużo powiedzieć. A
adres to tomakin malpa tlen.pl. Tak czy tak radze jednak opisac to na
grupie, bylo nie bylo jestes tu anonimowy a jest tu calkiem sporo lekarzy z
duzym doswiadczeniem. Diagnozy nikt nie postawi, ale chociaz skieruje do
wlasciwego lekarza.