Data: 2003-10-24 09:47:17
Temat: Re: Niuanse tworzenia.
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>
news:bnaqd7$1obn$1@foka1.acn.pl...
> Robak napisał w wiadomości
> news:bn8nb3$ber$1@inews.gazeta.pl...
>> MoimSkromnymZdaniem ;) te dwa przedmioty szkolne
>> powinny być rozdzielone; czym innym bowiem jest "język polski"
>> czym innym "ortografia i gramatyka" :-)
> Ale ortografia, gramatyka, interpunkcja etc. to zespół regul
> dotyczący właśnie posługiwania się językiem (aspekt formalny).
> Może się zdarzyć, że nawet najdonioślejsze treści przy
> zlekceważeniu wymogów formalnych, staną
> się nieczytelne. Widać to choćby czasem i tu na grupie. ;)
Gdyby pójść tym tokiem rozumowania który proponujesz to nauki
ścisłe które posługują się aparatem matematycznym powinny być
jednym przedmiotem nauczania i słaba znajomość matematyki
powinna skutkować gorszą oceną np. chemii czy fizyki.
Nauka języka w aspekcie formalnym nie jest tożsama z nauką
narzędzi językowych służących do zapisu tego języka. :-)
\|/ re:
--
>> OK. zmuszasz mnie do "kombinowania" ;)
>> Twórców można podzielić na świadomych i nieświadomych
>> np. warunki atmosferyczne rzeźbią krajobraz. :)
>> [...]
> Faktycznie "kombinujesz".
>
> Bacha.
|