Data: 2003-10-24 09:57:19
Temat: Re: Niuanse tworzenia.
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>
news:bnasf6$7q8$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>
> news:bnaqd7$1obn$1@foka1.acn.pl...
>> Robak napisał w wiadomości
>> news:bn8nb3$ber$1@inews.gazeta.pl...
>>> MoimSkromnymZdaniem ;) te dwa przedmioty szkolne
>>> powinny być rozdzielone; czym innym bowiem jest "język
>>> polski" czym innym "ortografia i gramatyka" :-)
>> Ale ortografia, gramatyka, interpunkcja etc. to zespół regul
>> dotyczący właśnie posługiwania się językiem (aspekt formalny).
>> Może się zdarzyć, że nawet najdonioślejsze treści przy
>> zlekceważeniu wymogów formalnych, staną
>> się nieczytelne. Widać to choćby czasem i tu na grupie. ;)
> Gdyby pójść tym tokiem rozumowania który proponujesz to nauki
> ścisłe które posługują się aparatem matematycznym powinny być
> jednym przedmiotem nauczania i słaba znajomość matematyki
> powinna skutkować gorszą oceną np. chemii czy fizyki.
> Nauka języka w aspekcie formalnym nie jest tożsama z nauką
> narzędzi językowych służących do zapisu tego języka. :-)
> \|/ re:
>>> OK. zmuszasz mnie do "kombinowania" ;)
>>> Twórców można podzielić na świadomych i nieświadomych
>>> np. warunki atmosferyczne rzeźbią krajobraz. :)
>>> [...]
>> Faktycznie "kombinujesz".
>>
>> Bacha.
PS. porównaj: "język mówiony" i "język pisany" ;)))
\|/ re:
|