Data: 2003-10-24 11:06:09
Temat: Re: Niuanse tworzenia.
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>
news:bnb096$1q3i$1@foka1.acn.pl...
> Robak news:bnasf6$7q8$1@inews.gazeta.pl...
>> Gdyby pójść tym tokiem rozumowania który proponujesz to
>> nauki ścisłe które posługują się aparatem matematycznym
>> powinny być jednym przedmiotem nauczania i słaba znajomość
>> matematyki powinna skutkować gorszą oceną np. chemii czy
>> fizyki.
>> \|/ re:
> Bo i na ogół skutkuje.
> Przynajmniej w tej części aparatu matematycznego, który jest w
> danej dziedzinie niezbędny. Ponieważ matematyka ma
> zastosowanie w rozmaitych dziedzinach nauki a nie
> tylko w jednej konkretnej, to musi być odrębnym przedmiotem
> nauczania. Dalszy szczegółowy podział następuje już wewnątrz
> dziedziny (arytmetyka, geometria, algebra etc.).
> Podobnie jest z językiem. Stanowi wyodrębnioną dziedzinę nauki,
> a dalszy podział następuje już wewnątrz dziedziny (gramatyka,
> ortografia etc.).
>
> Bacha.
Ha!!! ;)
Więc wymień mi taką dziedzinę nauki która nie posługuje się
językiem (przynajmniej do opisu). Słyszałaś by ktoś miał obniżoną
ocenę np. z Historii za napisanie gura przez "u_zwykłe"?
"Gramatyka i ortografia" to zupełnie inny przedmiot od
"języka polskiego" choć ten drugi posługuje się narzędziami
tego pierwszego. ;)))
\|/
re:
|