Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "ksRobak" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Niuanse tworzenia.
Date: Fri, 24 Oct 2003 11:57:19 +0200
Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
Lines: 40
Message-ID: <bnat21$9um$1@inews.gazeta.pl>
References: <bn83ig$qav$1@foka1.acn.pl> <bn8fov$c3u$1@inews.gazeta.pl>
<bn8k8t$10b3$1@foka1.acn.pl> <bn8nb3$ber$1@inews.gazeta.pl>
<bnaqd7$1obn$1@foka1.acn.pl> <bnasf6$7q8$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: tn50.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1066989442 10198 80.55.117.50 (24 Oct 2003 09:57:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2003 09:57:22 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-User: ed_robak
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:235560
Ukryj nagłówki
Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>
news:bnasf6$7q8$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl>
> news:bnaqd7$1obn$1@foka1.acn.pl...
>> Robak napisał w wiadomości
>> news:bn8nb3$ber$1@inews.gazeta.pl...
>>> MoimSkromnymZdaniem ;) te dwa przedmioty szkolne
>>> powinny być rozdzielone; czym innym bowiem jest "język
>>> polski" czym innym "ortografia i gramatyka" :-)
>> Ale ortografia, gramatyka, interpunkcja etc. to zespół regul
>> dotyczący właśnie posługiwania się językiem (aspekt formalny).
>> Może się zdarzyć, że nawet najdonioślejsze treści przy
>> zlekceważeniu wymogów formalnych, staną
>> się nieczytelne. Widać to choćby czasem i tu na grupie. ;)
> Gdyby pójść tym tokiem rozumowania który proponujesz to nauki
> ścisłe które posługują się aparatem matematycznym powinny być
> jednym przedmiotem nauczania i słaba znajomość matematyki
> powinna skutkować gorszą oceną np. chemii czy fizyki.
> Nauka języka w aspekcie formalnym nie jest tożsama z nauką
> narzędzi językowych służących do zapisu tego języka. :-)
> \|/ re:
>>> OK. zmuszasz mnie do "kombinowania" ;)
>>> Twórców można podzielić na świadomych i nieświadomych
>>> np. warunki atmosferyczne rzeźbią krajobraz. :)
>>> [...]
>> Faktycznie "kombinujesz".
>>
>> Bacha.
PS. porównaj: "język mówiony" i "język pisany" ;)))
\|/ re:
|