Re: No, Kobieta!

Data: 2012-11-23 21:53:55
Temat: Re: No, Kobieta!
Od: k...@g...pl

W dniu piątek, 23 listopada 2012 15:32:13 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Thu, 22 Nov 2012 21:59:33 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> Znam głównie takich, którzy oprócz ww (bo czemu nie) podziwiają intelekt i
> mądrość. Wręcz powiedziałabym, że przedkładają.

tia, pierdu pierdu - wstarczylaby mloda zniwna dlugonoga laska, i ci zwracjacy uwage
na intelekt usilinia sie po pachy.

w ogole to kobiety zyja za dlugo. i taki "normalny" facet musi sie meczyc ze stara
baba. jakby zyly krocej - to moznaby je godnie pozegnac, i wyrwac zaraz moloda chetna
laske. to tez natura, lub atawizm.no bo "normaly" men tez chce usytuowac swoje geny
jak najlepiej, by miec zdrowe potomstwo... i takie tam sraniewbanie

a czytaj sobie co chcesz, ale jakbym ja mial czytac takie bzdziny, to chyba wolabym
zaczac chodzic do kosciola. choc pewnie pozniej juz sam bym siebie nie chcial