No i co jedliscie dziś, kochani?

31. Data: 2006-12-25 23:31:01

Temat: Re: No i co jedliscie dziś, kochani?
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaczamorda napisał(a):
> Co zatem robisz, aby tak się nie działo?
>
> Nie urządzam obżarstwa świątecznego.
> Przez to parytet żywności się zwiększa.

To może wody też nie pij, bo w wielu krajach Afryki jej brakuje.
Myślałam raczej, że swój parytet nadprogramowej żywności zanosisz
do Polskiej Akcji Humanitarnej, a Ty jakoś tak biernie i
niekonstruktywnie... Pomyśl nad bardziej efektywnym zapobieganiem
głodowi na świecie, a nie wypowiadaj się, jak Miss World...

32. Data: 2006-12-25 23:31:20

Od: "kaczamorda" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:empmsc$a1b$1@inews.gazeta.pl...

> No to komu mam wysłać te prezerwatywy? Twoim rodzicom - juz za późno...

masz rację
tylko małpy mają z kością

kaczamorda

33. Data: 2006-12-25 23:36:57

Od: "kaczamorda" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> To może wody też nie pij, bo w wielu krajach Afryki jej brakuje.

Wodę też trzeba oszczędzać

> Myślałam raczej, że swój parytet nadprogramowej żywności zanosisz
> do Polskiej Akcji Humanitarnej,

Imho im nie brakuje jedzenia.

> a Ty jakoś tak biernie i niekonstruktywnie...

Ale skutecznie.

>Pomyśl nad bardziej efektywnym zapobieganiem głodowi na świecie, a nie
>wypowiadaj się, jak Miss World...

Myślenie właśnie jest jakoś tak bierne i niekonstruktywne.
Jutro jak obżartusy siądziecie do tych swoich obładowanych stołów waszymi
inwencjami i pomysłami i mimo wirusa zrobionymi (ciekawe, czy goście
podłapią tego wirusa), to może wysypcie choć okruszyny ptakom za okno, a nie
do zsypu

kaczamorda

34. Data: 2006-12-25 23:46:52

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaczamorda <k...@w...pl> napisał(a):

> Ale skutecznie.

LOL! Czyli jak?

> Myślenie właśnie jest jakoś tak bierne i niekonstruktywne.

Masz rację. Lepiej być bezmyślnym :-)

> [...]
> inwencjami i pomysłami i mimo wirusa zrobionymi (ciekawe, czy goście
> podłapią tego wirusa), to może wysypcie choć okruszyny ptakom za okno, a

Możesz przyjść i poczęstować się słonecznikiem z mojego karmnika.

Czuję się winna... Dzik upolowany w polskim lesie, grzyby zebrane po
chamsku - bo własnoręcznie /nie dałam nikomu zarobić, o zgrozo!/, ziemniaki
wyhodowane na polskiej ziemi, kasza gryczana tez polska... Jem polskie
produkty, a na świecie dzieci głodują...
W takim razie może nie kaszę, a ryż... Ale może go dzieci sadziły, może ja
je wykorzystuję...

Swoja drogą - może lepiej, żeby były wykorzystywane przy pracy, niż np.
seksualnie przez obżartego zachodniego turystę?

Ania

35. Data: 2006-12-26 00:05:59

Od: "kaczamorda" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości

> LOL! Czyli jak?

Stoi jak wól napisane.
Jak?
"Skutecznie"

> Masz rację. Lepiej być bezmyślnym :-)

Zgadza się.
Bezmyślność prowadzi do nie wymyślania tylu potraw.

> Możesz przyjść i poczęstować się słonecznikiem z mojego karmnika.

Dzięki. Nie będę Ci wyjadał

> [...]
> wyhodowane na polskiej ziemi, kasza gryczana tez polska... Jem polskie
> produkty, a na świecie dzieci głodują...

Polski to ja bym nie mieszał do tego.
Do tego czyli zwykłego dzikiego chamskiego obżarstwa

> Swoja drogą - może lepiej, żeby były wykorzystywane przy pracy, niż np.
> seksualnie przez obżartego zachodniego turystę?

No czegoś takiego to jeszcze nigdy nie czytałem, nie słyszałem.
Masz rację.
Lepiej niech pracują.
No i ten wstrętny "zachodni turysta".
A co z tym ze Wschodu?
Ten może i wtedy niech nie pracują?

kaczamorda

36. Data: 2006-12-26 18:58:52

Od: "horatioh" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaczamorda" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
> wiadomości news:empma0

> Prezerwatywy to może używa panslavista.
> Skutki dość długo i nudnie tu opisuje.
> Poza tym na ... im para.
>
> kaczamorda
>
> ps
> Jednak przyślij, zbliża się Sylwek, będa jak znalazł na balony
KF dla kaczamorda

37. Data: 2006-12-26 19:04:19

Od: "kaczamorda" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "horatioh" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> KF dla kaczamorda

co za draka?
miały być prezerwatywy a nie jakieś coś KF

kaczamorda

38. Data: 2006-12-26 19:12:35

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaczamorda napisał(a):

> Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Bo jesteście przyjacielami ryb słodkowodnych?

Nie, nie jesteśmy przyjaciółmi ryb słodkowodnych. Karp nam nie smakuje,
a nie udało mi się kupić sandacza, no i zostaliśmy przy śledziach, które
wszyscy uwielbiamy przyrządzone w każdej postaci.

> Niech upoluje coś na trzeci dzień świąt!

Niestety, moja jamnisia nic nie upolowała. Lisy i borsuki gdzieś się
pochowały.

39. Data: 2006-12-26 19:38:41

Od: "kaczamorda" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, moja jamnisia nic nie upolowała. Lisy i borsuki gdzieś się
> pochowały.

Lis niejadalny
Borsuk, z tego co pamiętam to tylko tłuszcz w celach leczniczych.
Ale:
"Są jednak często zabijane przez człowieka jako zwierzęta przenoszące
wściekliznę."

Uważaj na jamnisię.
No i na siebie ofkors :>

kaczamorda

40. Data: 2006-12-26 20:02:27

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaczamorda napisał(a):
> Do tego czyli zwykłego dzikiego chamskiego obżarstwa
Nie chcesz, to nie jedz, ale postaraj się być konskwentny/a w swych
przekonaniach.
Tak się zastanawiam, skąd się wziął Twój Nick - kaczamorda. Nie
kojarzy się to miło. Mój natomiast - chyba z dobrym jedzonkiem :-) I
natura moja też jest z nim w zgodzie. Twoja natura też wyziera z
Twojego nick'a...

Polecam na ostatnią chwile przepis SOS do karpia lub innej rybki
Gdzie?
Mam dość dobry piekarnik - czy potrzebuję prodiż lub kombiwar?
Tortilla
Ratunku - kłopoty z sernikiem - PILNE